وبگاه صهیونیستی مدعی شد که انتخاب رکس تیلرسون برای وزارت امور خارجه آمریکا، برای اعمال سیاست‌های شدید ضد ایرانی «ترامپ» رئیس جمهور منتخب این کشور است.
کد خبر: ۹۷۸۹۵۱
تیم ترامپ در حال بازبینی برجام /شرط برای ایران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، وبگاه صهیونیستی «دبکا فایل» نزدیک به محافل اطلاعاتی تل‌آویو در گزارشی مدعی شد که انتخاب «رکس تیلرسون» مدیر اجرایی شرکت «اکسان موبیل» به سمت وزیر خارجه آمریکا در هفته جاری برای اعمال سیاست‌های جدید سخت بر ایران است.

دبکا فایل نوشت: ترامپ قصد دارد در بیستم ژانویه و حضور در کاخ سفید به عنوان رییس جمهور جدید آمریکا، تصمیم‌های سختگیرانه‌ای را در قبال توافق اتمی ایران به‌کار بندد.

این وبگاه به نقل از منابع خود مدعی شد که تیم ویژه‌ای اینک در حال فعالیت برای بازنگری توافق آمریکا و پنج قدرت دیگر با ایران در سال 2015 است.

بر این اساس، ترامپ درخواست‌های یک جانبه‌ای را از ایران برای پذیرش بازنگری این توافق به عنوان پیش‌شرط تداوم رابطه بین ایران و آمریکا در نظر دارد.

وی در این مسیر همچنین قصد ندارد در با روسیه، چین، آلمان، انگلیس و فرانسه مشورتی داشته باشد.

به نوشته این وبگاه، تیم ضد ایرانی ترامپ ظرف هفته گذشته و جاری با معرفی تیلرسون و سرلشکر «مایکل فلین» به عنوان مشاور امنیت ملی تعیین شدند.

این وبگاه در ادامه به نقل از منابع خود نوشته است که اگر ایران تجدید نظر در زمینه توافق اتمی را رد نماید، رییس جمهور منتخب آمریکا این کشور را با فهرست تازه‌ای از تحریم‌های اقتصادی که بسیار سخت‌تر از ساز و کار تحریم‌های دولت‌های بوش و اوباما، روسای سابق و کنونی آمریکا هستند، مواجه خواهد ساخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
۰
۰
امریكا هیچ غلطی نمیتواند بكند والسلام
ایرانی
Saudi Arabia
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
۰
۰
عمو ترامپ ! ما هیچ پیش شرطی را نمی پذیریم الا اینكه قول بدی بچه خوب و سر براهی باشی .! والا دوباره به گریه می اندازیمت مثل جریان خلیج فارس ودستگیری تفنگدارانت. یادت میاد كه ؟!
نرم افزار موبایل
-
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
۰
۰
مرگ بر امریكا. ما در مقابل امریكا هر لحظه اماده ایم

نیازمندی ها