طی عملیات ۲۴ ساعته انجام شد

دستگیری ۱۰۱ سارق در تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری 199 سارق حرفه ای در پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 199 سارق حرفه ای در قالب 41 باند طی 48ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۰۷۷
دستگیری 199 سارق حرفه ای در پایتخت

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، سردار حسین ساجدی نیا روز دوشنبه در آیین اجرای طرح دستگیری سارقان تهران در جمع خبرنگاران افزود: 103 نفر از سارقان دستگیر شده با میانگین سنی 18 تا 25 سال سابقه دار هستند.

وی با اشاره به اینکه طرح های امنیت محور و برخورد با سارقان به صورت مستمر و هماهنگ با سراسر کشور اجرا می شود اظهار کرد: این تعداد سارق با هماهنگی پلیس آگاهی هفت استان و 13 شهرستان کشور شناسایی و دستگیر شدند.

سردار ساجدی نیا با اشاره به اینکه برخورد با سارقان یکی از مطالبات اصلی شهروندان تهرانی است، تصریح کرد: اقدامات موثر انجام شده پلیس در سال جاری منجر به کاهش 14 درصدی میزان وقوع انواع سرقت در تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ در مورد استرداد اموال مالباختگان نیز گفت: تلاش می کنیم این کار به سرعت انجام شود و در این راستا نرم افزاری به منظور شناسایی اموال مالباختگان طراحی شده که در آینده نزدیک، به صورت آزمایشی فعال خواهد شد.

به گفته وی، در صورت مثبت بودن این طرح این نرم افزار در کل کشور پیاده سازی می شود.

افزایش گشتی های پلیس

رئیس پلیس تهران بزرگ همچنین از برنامه ویژه پلیس پایتخت برای ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: با هماهنگی با قوه قضائیه و دادستان تهران طرح برخورد با سارقان همچنان در تهران اجرا می شود و به سارقان زندانی نیز در ایام تعطیلات نوروز مرخصی داده نخواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح برخورد با مالخران اموال سرقتی نیز تا دوهفته دیگر به صورت ویژه در تهران اجرا می شود گفت: درهمین ارتباط 250 گشت موتوری به مجموعه تیم های گشتی های پلیس تهران بزرگ اضافه خواهد شد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه سارقان منزل و خودرو به طور میانگین پس از گذشت شش ماه شناسایی و دستگیرمی شوند گفت: برخی سارقان پس از سرقت به شهرستانهای کوچک متواری می شوند، اما پلیس با رصد اطلاعاتی در کمترین زمان ممکن اقدام به دستگیری آنها می کند.

وی تاکید کرد: با اقدامات موثر پلیس بیش از 98 درصد متهمان به قتل در همان ماه اولیه ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر می شوند.

همکاری و همراهی تمامی دستگاه ها لازمه اصلی حل معضل ترافیک

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به ترافیک روزهای اخیر تهران گفت: سرمای هوا، برودت، تغییر ساعت درشش ماه دوم سال، همزمان شدن تعطیلی ادارات با برگزاری نمایشگاه ها از جمله عوامل اصلی ایجاد ترافیک سنگین در معابر شهری تهران هستند.

وی با انتقاد از ساخت مجتمع های تجاری در مرکز شهر و خیابان های باریک گفت: همین عامل موجب افزایش پارک حاشیه ای خودرو و در نهایت افزایش ترافیک در معابر می شود.

تحول و بهسازی کلانتری های پایتخت

سردار ساجدی نیا در زمینه پاسخگویی و خدمات رسانی کلانتری به شهروندان نیز گفت: بهسازی و زیبا سازی کلانتری ها و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ازاولویت های پلیس تهران بزرگ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
026
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
۰
۰
چقدر ما سارق حرفه ای داریم
هر روز تو سایتها خبر میزنن دستگیری سارقان حرفه ای
همشون حرفه ای هستن ماشاالله

نیازمندی ها