مجری برنامه فیتیله معتقد است که جشنواره تولیدات استانی امکان دیده شدن استعدادهای ناشناخته را فراهم می‌آورد؛ افرادی با بضاعت کم و کارهای بزرگ در این جشنواره حضور پیدا می‌کنند و آثاری ارائه می‌شود که همگان از سطح کیفی و خلاقیت آنها متعجب می‌شوند.
کد خبر: ۹۷۷۱۹۷
بضاعت اندک، کارهای بزرگ در جشنواره تولیدات استانی

به گزارش جام جم آنلاین محمد مسلمی از مجریان برنامه فیتیله تلویزیون در گفت‌وگو با ستاد خبری نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما گفت: گروه فیتیله در جشنواره‌های گذشته حضور داشته و من تا حدود زیادی با جشنواره تولیدات استانی آشنا هستم. برنامه‌سازان و هنرمندانی که در مراکز مشغول به تولید برنامه و فعالیت هنری هستند به واقع استعداد‌های ناشناخته‌ای هستند که به دلیل دیده نشدن در حاشیه قرار گرفته‌اند و آثارشان به چشم نمی‌آید.
وی ادامه داد: جشنواره تولیدات استانی امکان دیده شدن این عزیزان را فراهم می‌آورد و افرادی با بضاعت کم و کارهای بزرگ در این جشنواره حضور پیدا می‌کنند و آثاری ارائه می‌شود که همگان از سطح کیفی و خلاقیت آنها تعجب می‌کنند.
مسلمی افزود: تعامل صورت گرفته در جشنواره باعث دیده شدن این استعدادها شده که باید بعد از جشنواره از آنها حمایت شود و با استفاده از آنها در برنامه‌سازی زمینه تولیدات بهتر حاصل شود. باید از نخبگان جشنواره استفاده کرد تا در سطح ملی در سازمان صدا و سیما برنامه‌سازی کنند و این شاید بتواند مهم‌ترین دستاورد جشنواره باشد.
وی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه در مراکز استان‌ها با وجود کمبود امکانات کارهای بسیار خوبی تولید می‌شود، بیان کرد: امکاناتی که در تهران وجود دارد به هیچ عنوان نمی‌توان در مراکز استان‌ها دید. در شهرستان‌ها تولید برنامه با امکانات کم و برآورد مالی بسیار پایین انجام می‌شود و تمام این کمبودها با عشق و علاقه برنامه‌سازان جبران می‌شود‌.
مجری برنامه فیتیله در ادامه گفت: نویسندگان بسیار خوب، با نوآوری و خلاقیت‌های فراوان در استان‌ها حضور دارند که می‌توان از آنها در فیلم‌سازی و ارتقای سطح سریال‌ها استفاده کرد.
وی تاکید کرد: جشنواره نباید فقط به عنوان یک دورهمی برگزار شود و باید هدفمند باشد تا بتواند به این استعدادهای بی نظیر کمک کند تا انها نیز بتوانند هنر خود را به عرصه نمایش در بیاورند و مدیران هم از آنها برای کیفیت بخشیدن به برنامه‌ها، چه در سطح مراکز و چه در سطح ملی استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها