دبیر کمیسیون اجتماعی در گفتگو با جام جم آنلاین،

طرح مجلس برای تأسیس وزارت‌خانه محیط زیست

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره طرح تجمیع بیمه ها گفت : متاسفانه طرح تجمیع بیمه ها تصویب نشد و این موضوع تنها به ضرر قشر کارگر جامعه و تامین اجتماعی است .
کد خبر: ۹۷۵۳۵۶
تامین اجتماعی یک دهم بودجه درمان را هم هزینه نکرده است / هزینه بودجه درمان در جای دیگر صحت ندارد

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم آنلاین ، بیان کرد: متاسفانه طرح تجمیع بیمه ها به علت مخالفت وزارت تعاون ، تامین اجتماعی و کمیسیون تلفیق بودجه تصویب نشد ، هرچند که این طرح به نفع قشر کارگر جامعه و حتی تامین اجتماعی بود اما این گونه به مردم القا کرده بودند که با طرح تجمیع بیمه ها املاک بیمه شدگان تحت نظر وزارت بهداشت قرار می گیرد ، در صورتی که این موضوع به هیچ عنوان صحیح نیست .

وی در ادامه افزود : یک سوم هزینه ای که به تامین اجتماعی پرداخت می گردد باید خرج درمان شود. تا امسال باید 4هزار میلیارد صرف هزینه درمان می شد اما 300 یا 400 میلیارد هم هزینه نشده است بنابراین مسئولان تامین اجتماعی بیشتر نگرانی شان این است که که پول درمان را جای دیگر هزینه کنند و ترس دیگرشان هزینه تجمیع بیمه هاست چرا که اگر صرف تجمیع بیمه ها شود به جای خود هزینه شده و فقط برای درمان بیمه شدگان صرف می شود .

عزیزی خاطرنشان کرد : مخالفت مسئولان در این طرح برای استفاده این هزینه در قسمت های دیگر است و همچنین این موضوع را طوری برای ملت و قشر کارگر جا انداخته اند که در صورت تصویب طرح تجمیع بیمه ها اموال بیمه شدگان در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد . این موضوع را تاکید می کنم این مسئله به هیچ عنوان صحت ندارد و یک ریال هم به وزارت بهداشت تعلق نمی گیرد و متاسفانه تنها کسانی که در رابطه با این موضوع ضرر می کنند فقط قشر کارگر و تامین اجتماعی است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
معصومی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
۰
۰
باسلام آقای سلمان خدادادی رئیس كمیسیون اجتماعی می باشد

نیازمندی ها