از شایعه تا واقعیت؛

مردان کچل موفق‌تر هستند

هر چه مو نرم‌تر باشد، غدد چربی نیز بیشتر است. این‌گونه افراد باید به‌طور روزانه با شامپوی مخصوص موهای چرب، موی خود را بشویند. از طرفی نباید از نرم‌کننده استفاده شود، زیرا نرم‌کننده لایه‌ای روی مو ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۹۷۳۴۷۶
بهترین روش شست‌وشوی موهای چرب چیست؟

به گزارش جام جم آنلاین ، از برس‌زدن زیاد مو نیز بپرهیزید زیرا برس‌زدن، غدد چربی را تحریک می‌کند و چربی در تمام مو پخش می‌شود.

پس از شامپو کردن، مو را با سرکه یا آب لیموی رقیق شده بشویید و در آخر با آب معمولی آب بکشید.کافی است دو قاشق غذاخوری سرکه سفید یا آبلیمو را با یک لیوان آب مخلوط کنید.

جوشانده جو که تأثیر خشک‌کننده دارد نیز باعث کاهش چربی مو می‌شود. پس از شامپو کردن، موها را با مخلوطی از آب جو و آب بشویید.

چای نیز حاوی اسید تانیک است و به‌عنوان منقبض‌کننده، چربی مو را کم می‌کند. هنگام حمام کردن، ابتدا موها را با چای بشویید و پس از چند دقیقه شامپو کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حلال زاده
-
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
۰
۰
سلام
آیاشماخودتان به این نتیجه رسیده اید یااینكه تحقیقات غربیها راتكرارمی كنید،منظورم این است كه تحقیقات شمادركدام ناحیه ودرمیان كدام گروهازنظرجنسیتی ونژادی صورت گرفته وآیاامكان دارد كه دریك ناحیه بخصوص نتیجه عكس بدهد،چون ازلحاظ ضریب احتمال بخواهیم بررسی كنیم این امكان دورازدسترس نیست ،اینجانب به عنوان یك شهروند ازشمادرخواست دارم كه تاریخ تحقیق خودرا اعلام فرمایید.اگرسایرمواردسری باشد تاریخش سری نخواهدبود.ولطفا بگوییدباچه امكاناتی این تحقیق را انجام داده اید.
باسپاس
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها