رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: کارمندان دولت ۷ برابر پاداش۳۰ماهه حداقل حقوق خود را دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۹۷۳۳۵۰
کارمندان دولت ۷ برابر پاداش۳۰ماهه حقوق می‌گیرند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، حمیدرضا حاج بابایی در حاشیه یادواره ۳۲ شهید روستای زرامین در تشریح شفاف تر موضوع پرداخت پاداش پایان خدمت کارمندان دولت، گفت: در این خصوص برخی اشتباه برداشت کردند و برداشتشان از صحبت ها پرداخت ۷ برابر حقوق است که اشتباه است.

وی افزود: پاداش پایان خدمت حداقل حقوق حدود یک میلیون تومان است، یعنی کسی که حداقل حقوق دریافت کند پس از سی سال ۳۰ میلیون تومان دریافت می کند. بنابراین نباید کسی ۷ برابر این ۳۰ میلیون را بیشتر دریافت کند که ۲۱۰ میلیون تومان می‌شود.

حاج بابایی ادامه داد: این محاسبات مربوط به امسال نیست و برای سال بعد است که حداقل حقوق یک میلیون تومان امسال به بک میلیون و ۲۰۰ تومان تبدیل و حداقل پاداش ۳۶ میلیون تومان می شود که ضرب در هفت ۲۴۰ میلیون تومان می شود.

وی با تاکید بر اینکه برخی فکر کردند که ۷ برابر حقوق پرداخت می شود، افزود: این برداشت کاملا اشتباه است زیرا حداقل حقوق ضرب در ۳۰ ماه ضرب در ۷ یعنی ضرب در ۲۱۰ از دیگر روش محاسبه است.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کارمندان دولت در زمان بازنشستگی ۷ برابر پاداش ۳۰ ماهه حداقل حقوق را دریافت می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها