تردد تریلرها در محور هراز کماکان ممنوع است

محدودیت های ترافیکی تعطیلات پایانی ماه صفر

سرپرست پلیس‌ راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی برای تسهیل در تردد وسایل نقلیه در محورهای هراز، کندوان و سوادکوه مازندران اعمال می‌شود.
کد خبر: ۹۷۲۹۴۲
آغاز محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمدرضا خسرویان با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر از محور هراز، افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت 12 تا 24 امروز و از ساعت هشت تا 22 روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه و همچنین از ساعت 6 جمعه تا 6 روز شنبه 13 آذر ماه از این محور ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد خودروهای سواری نیز در این محور از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 12 آذرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 23 همان روز از آب‌اسک به‌ رودهن یک‌طرفه است.

خسرویان تصریح کرد: تردد انواع تریلر به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 23 امروز و از ساعت هشت تا 22 روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23 همان روز از کرج به مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.
خسرویان ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 12 آذر از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج یک‌طرفه است.
به گفته سرپرست پلیس‌راه مازندران تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 امروز تا ساعت 24 روز جمعه 12 آذر ماه امسال از محورهای کرج ـ چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است. در همین رابطه تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها