کورس سپید رود و ملوان در صدر جدول لیگ یک

گیلانی‌ها می‌تازند

هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال در حالی امروز برگزار می‌شود که سپید رود در خانه به فکر حفظ صدرنشینی است و ملوان در رفسنجان در اندیشه صعود به صدر جدول است.
کد خبر: ۹۷۱۴۳۳

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال در حالی روز به روز داغ و هیجانی دنبال می‌شود که بر خلاف هفته‌های گذشته که سه چهار تیم بخت صعود به صدر جدول را داشتند در این هفته دو احتمال بیشتر وجود ندارد یا سپیدرود در صدر باقی می‌ماند یا جایش را به ملوان انزلی می‌دهد. نمی‌توان پیش بینی دقیقی درخصوص سرنوشت این هفته داشت هرچند سپید رود حریف سرسختی به نام اکسین در یپش دارد، اما شاگردان نظرمحمدی در دو سال اخیر در رشت به هیچ تیمی نباخته‌اند و با وجود مشکلات مالی و بلاتکلیفی مدیریتی، اسب خود را برای صعود به لیگ برتر زین کرده‌اند.

این در حالی است که ملوان، تیم دوم جدول مهمان مس رفسنجان است، شاگردان مایلی‌کهن برای رسیدن به صدر جدول فعلا نباید میزبان و مهمان بشناسند و در همه بازی‌هایشان باید به فکر سه امتیاز باشند؛ چرا که تیم‌های آماده سپید رود رشت و حتی خونه به خونه بابل مطمئنا عرصه را برای صعود آسان ملوان به صدر جدول و در نهایت صعود به لیگ برتر باز نمی‌گذارند.

دیگر بازی حساس امروز را خونه به خونه بابل برگزار می‌کند. خونه به خونه در حالی پذیرای مس کرمان است که به دنبال جنجال دیدار هفته گذشته این تیم برابر اکسین البرز مازیار زارع بازیکن و مهرداد میناوند مربی این تیم هر کدام به سه جلسه محرومیت و پرداخت دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند و خونه به خونه به دلیل تخلف تماشاگرانش و نیمه‌تمام ماندن بازی سه بر صفر بازنده، 20 میلیون تومان جریمه و به دو بازی بدون تماشاگر محکوم شد.

نکته جالب توجه دیگر این‌که ظاهرا بازیکنان نساجی به دلیل پرداخت نشدن مطالبات شان، اعتصاب کردند و حاضر به شرکت در تمرین نشدند. به همین دلیل بازیکنان اصلی این تیم حاضر نشدند برای دیدار با تیم آلومینیوم، به اراک بروند و نساجی با بازیکنان جوان و سهمیه زیر 23 سال خود، راهی این شهر شده است!

نظرمحمدی: باج نمی‌دهیم

علی نظرمحمدی سرمربی سپید رود رشت در آستانه بازی تیمش برابر اکسین این‌گونه به اظهار نظر پرداخت: اکسین فوتبال را سازمان‌یافته بازی می‌کند. مربی کاربلدی مثل فیروز کریمی دارد و برخی از بازیکنانش در لیگ برتر هم بازی کرده‌اند. بازی بسیار سختی در رشت با این تیم داریم. این تیم تیم خونه به خونه را در بابل و پارس جنوبی را در عسلویه شکست داده و در خارج از خانه بهتر از کرج نتیجه گرفته است.

وی افزود: اما ما هم سپیدرود هستیم، ‌دو سال است که در رشت مقابل هیچ تیمی شکست نخورده‌ایم. هواداران بی‌نظیری داریم. قطعاً با حمایت هواداران می‌توانیم بازی خوبی انجام بدهیم. با توجه به شرایط اکسین هم تغییراتی در ساختار تیم انجام داده‌ام. نقاط ضعف اکسین را برای بازیکنانم تشریح کرده‌ام و در جلسات آنالیز به آنها گفته‌ایم این تیم چگونه گل می‌خورد. ما می‌خواهیم 3 امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته چهاردهم لیگ دسته اول:

چهارشنبه 3 آذر95

فولادیزد - ایرانجوان بوشهر- ساعت 14:15- ورزشگاه شهید نصیری یزد

آلومینیوم اراک - نساجی مازندران - ساعت 14:15 - ورزشگاه امام خمینی اراک

خونه به خونه مازندران - مس کرمان- ساعت 14:15- ورزشگاه هفتم تیربابل

سپیدرود رشت - اکسین البرز- ساعت 14:15- ورزشگاه شهید عضدی رشت

مس رفسنجان - ملوان بندرانزلی- ساعت 14:15-ورزشگاه شهدای رفسنجان

خیبرخرم‌آباد - بادران تهران - ساعت 14:15- ورزشگاه تختی خرم‌آباد

راه‌آهن تهران - نفت مسجدسلیمان- ساعت 14:30- ورزشگاه شهید درخشان صبا شهر

پارس جنوبی جم بوشهر - گل‌گهر سیرجان- ساعت 14:45- ورزشگاه تختی

استقلال اهواز- فجرسپاسی شیراز- ساعت 15:00- ورزشگاه تختی اهواز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها