مرد نگهبان پس از جنایت در اتاقک نگهبانی، در تماس با صاحب انبار، راز قتل را فاش کرد.
کد خبر: ۹۷۱۰۳۴

به گزارش جام‌جم، ساعت 20 یکشنبه مردی با پلیس 110 تهران تماس گرفت و از کشف جسد مرد 30 ساله‌ای در یک انبار متروکه حوالی پل ملاصدرا خبر داد. در پی این تماس، ماموران کلانتری 134 شهرک غرب برای بررسی موضوع آنجا حاضر و با جسد دست‌و‌پابسته مرد جوانی روبه‌رو شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد او بر اثر اصابت جسمی سخت به سرش از پا درآمده است. ماموران کلانتری در بازرسی محل، یک دسته کلنگ پیدا کردند که احتمال دادند این مرد بر اثر ضربه همین کلنگ به قتل رسیده باشد. با کشف این جسد، ماموران در تماس با قاضی محسن مدیر روستا، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، او را در جریان این جنایت قرار دادند. در ادامه بازپرس جنایی با تیم بررسی صحنه جرم و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل کشف جسد حاضر شدند.

بازپرس جنایی به تحقیق از صاحب انبار ـ که جسد آنجا کشف شده بود ـ پرداخت که وی گفت: مرد میانسالی، نگهبان انبارم بود و در همین اتاقک نگهبانی زندگی می‌کرد. ساعاتی پیش با من تماس گرفت و اعلام کرد با مردی درگیر شده و او را در اتاقک نگهبانی زخمی کرده است. بعد تلفن قطع شد. من همراه پسرم سراسیمه برای بررسی ماجرا به اینجا آمدیم و با جسد مرد جوان درحالی که دست و پاهایش بسته شده بود، روبه‌ رو شدیم. با پلیس تماس گرفتیم و ماجرا را گزارش دادیم. ماموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند نگهبان انبار مجاور، شاهد این جنایت بوده است. از او تحقیق کردند که وی به پلیس گفت: ساعتی قبل با شنیدن سر و صدا نزد نگهبان انبار آمدم که دیدم او دست و پای مرد غریبه‌ای را بسته و او را بشدت کتک می‌زند. از او خواستم رهایش کند که مرا تهدید کرد و مجبور شدم از آنجا دور شوم. وقتی ماموران آمدند و برای سرکشی به انبار آمدم، متوجه شدم همان مرد جوان فوت کرده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، با دستور قضایی، جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری نگهبان قاتل ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها