رئیس جمهور سابق می گوید انتخابات سال آینده ریاست جمهوری، «سوت و کور» و از سردترین دوره های انتخابات خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۹۶۶۷
پیش بینی احمدی نژاد از انتخابات آینده

محمود احمدی نژاد در جلسه ای که به تازگی با مشاوران و دستیارانش داشته، هشدار داده است که دود این سردی انتخابات به چشم نظام خواهد رفت.

به گزارش جام جم آنلاین سایت پایش نوشت: وی هرگونه کمک به گرم کردن تنور انتخابات سال آینده را رد کرده و گفته است: اگر آقایان انتظار دارند من نقش صداوسیما را بازی کرده و شور و حالی به انتخابات بدهم در اشتباهند. من هیچ نقش مشوق و محرکی در انتخابات ایفا نخواهم کرد.

احمدی نژاد که آشکارا از عدم نامزدی در انتخابات دلخور است گفته: من قهر نمی کنم اما انتظار هم نداشته باشند برای گرم کردم انتخابات کاری بکنم.

برخی دستیاران احمدی نژاد ادعا می کنند در غیاب او در رقابت های انتخاباتی 96، هیچ نامزد اصولگرای دیگر قادر به جذب گسترده آرای مردمی نیست و روحانی در یک انتخابات یک طرفه پیروز خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
علی
-
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
طور خدا یكی به روحانی بگه دیگه كاندید نشه این چهار سال برای هفت پشتش بسه
عدالت
-
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
حق دارد بنده خدا دلخور باشد. چرا نباید حق داشته باشد كه در انتخابات شركت كند علیرغم اینكه همه می دانند طرفداران نسبتا زیادی هم دارد.
نوذر
-
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
با كمترین رای و عدم شركت مردم در انتخابات روحانی پیروز خواهد شد. عمو قالیباف میبازه متاسفانه....
هادی
-
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
محمود جان، دلم برای صحبت های دلنشینت تنگ شده، دلم برای تپش قلبهایت كه فقط و فقط از آن صدای حمایت از مستضعف بلند می شود تنگ شده، دلم برای نفس گرم و حق و مظلومت تنگ شده، دلم برای تلاشهای شبانه روزیت كه صادقانه برای قشر ضعیف جامعه انجام می دادی تنگ شده، این روزها هوا خیلی ابریست، شعار با عمل یكی نیست، مطمئن هستیم خیلی بیش از حد تصور بعضی ها هوا دار داری و همیشه در قلب تك تك این هوا دارها جا گرفته ای.
یوسف گم گشته باز آید زكنعان غم مخور كلبه ویران شود روزی گلستان غم مخور
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها