برنامه اخیر دور یک میز رادیو ورزش در گفت و گو با پریا شهریاری رییس دپارتمان فوتبال ساحلی در فدراسیون فوتبال، عباس هاشم پور مربی تیم ملی و امیرحسین اکبری بازیکن تیم ملی به بررسی آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ساحلی پرداخت.
کد خبر: ۹۶۷۹۸۸
شرایط  تیم "ب" فوتبال ساحلی از زبان پریا شهریاری

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش، پریا شهریاری رییس دپارتمان فوتبال ساحلی درباره تیم ملی ب کشورمان گفت: تیم ملی ب برای پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان حدود 3 سال است که با مربیگری علی نادری تشکیل شده است. این تیم باید با تیم ملی بزرگسالان و بهترین های آن ها ارتباطی تنگاتنگ داشته باشد. دست مربیان برای انتخاب بازیکنان تیم ب کاملا باز است. آن ها می توانند بازیکنان برجسته از لیگ نوجوانان و جوانان را به تیم ب دعوت کنند. تیم ب نیاز به زمان و تمرین بیشتری دارد تا بتواند به شرایط ایده آل برسد و جایگزین تیم ملی بزرگسالان شود.
عباس هاشم پور مربی تیم ملی تصریح کرد اکنون بازیکنان تیم ملی ساحلی کشورمان در دید مربیان مطرح دنیاست. ما ابرقدرت هستیم. برزیل، تاییتی و روسیه نیز که از قدرت های این رشته هستند حالا تیم ما را آنالیز می کنند که این موضوع باعث خوشحالی ماست.
امیرحسین اکبری بازیکن تیم ملی اظهار داشت با میرشمسی سرمربی تیم یک سالی هست که کار خود را آغاز کرده ایم. تغییرات تاکتیکی زیادی انجام شده است و از دوره های قبلی بهتر شده ایم. در دبی توانستیم نتیجه مدنظر کادر فنی را بدست آوریم. امیدوارم روز به روز پیشرفت کنیم.
دور یک میز هر شب ساعت 21:05 با اجرای محسن ابوفاضلی تقدیم شنوندگان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها