رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا با اعلام اینکه به زودی با رئیس‌جمهوری روسیه تماس تلفنی برقرار می‌کند، متذکر شد جنگ ایالات متحده علیه نظام دمشق، به درگیری با روسیه منجر خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۷۴۲۳
با داعش می‌جنگم نه با اسد/ ایران،سوریه و روسیه با داعش می جنگند ما از داعش حمایت می کنیم!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا در گفت‌وگو با روزنامه «وال استریت ژورنال» اعلام کرد که پیامی «فوق‌العاده» از «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه دریافت کرده و به‌زودی با پوتین تماس تلفنی برقرار خواهد کرد.

ترامپ درخصوص موضعش درقبال سوریه نیز گفت: «من دیدگاه متفاوتی نسبت به بسیاری درقبال اوضاع سوریه دارم؛ سوریه با داعش می‌جنگد و ما خواهان رهایی از داعش هستیم. روسیه در حال حاضر متحد نزدیک سوریه است ... ایران نیز است که به فضل ما (!) قدرتش زیاد شده است، آن نیز همپیمان سوریه است... الان از شورشیان علیه سوریه حمایت می‌کنیم بدون اینکه بفهمیم آنها چه کسانی هستند؟! اگر ایالات متحده به (نظام) اسد حمله کند این امر به درگیری با روسیه می‌انجامد.»

پیش از این نیز روزنامه انگلیسی «گاردین» نوشت: پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امیدهای معارضان سوری به پیروزی در جنگ داخلی علیه نظام سوریه را بر باد داد.

گاردین با اشاره به اینکه ترامپ به حمایت‌های آمریکا از معارضان سوری پایان خواهد داد، متذکر شد: «بثینه شعبان» مشاور سیاسی و رسانه‌ای اسد از آمادگی دمشق برای همکاری با رئیس‌جمهوری جدید آمریکا خبر داده است مشروط بر اینکه سیاست‌های آن با سیاست‌ها و اهداف دمشق همخوانی داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۴
حمید
-
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
این یارو به این بدی كه فكرشو میكردیم نیست.
مریم
-
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
ترامپ یه رئیس جمهور تاجر هست نه سیاستمدار اون به برقراری صلح و آرامش بیشتر از یك سیاستمدار احترام می زاره به نظر من بهتر از كلینتون هست كه فكر و حرف و عملشون به خاطر سیاستمدار بودن یكی نیست.
سایه
-
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
جوجه رو آخر پاییز میشمرن !!!
ایرانی
-
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
بابا یك كم عقل تو كلشه .! او همین نظرات را نسبت به سعودیها هم دارد . دركل ترامپ دیوانه نسبت به كلینتون عاقل به نفع ایران است .!!
مجید
-
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
خدا كنه پرونده آل سعود را در هم بپیچه آقا فرمودن دست غیب از آستین خدا بنظرم همین ترامپه دمش گرم
روح الله
-
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
ترامپ اگه دروغ بگی با من طرفی/// نزار دهنم وا بشه كه چپ و راست مرگ نثارتون میكنم پس مثل ادم به كشورت حكومت كن و پاتو از گلیمت دراز نكن و خودتو مثل اوباما روسیاه نكن هرچند كه اوباما از اول هم روسیاه تشریف داشت
مجتبی
-
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
البته جنابعالی فقط عرضه شعار مرگ فرستادن داری كه از بی فكری و عقده هست وگرنه توی عمل مثل ..... میترسی
سجاد
-
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
تخته گاز نرو دادا .
مرتضی
-
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
ببینیم این مو قشنگ چقدر اهل عمله. امیدوارم عاقلانه عمل كنه.
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
بیاری خداپوزه عربستان وآل سعودخبیث وبه زمین میزمیم.حق پیروزاست
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
بنده خدا: نگذارید فریبتان دهد.این معلوم الحال را صهیونیستها
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
بنده خدا:نگذارید فریبتان دهد.این معلوم الحال را صهیونیستها به دلیل نزدیكی مواضعش به خودشان انتخاب كرده اند.شك نكنید همین راه ویرانی و جنگ را در سوریه و خاور میانه ادامه خواهد داد بلكه حتی بدتر از قبل.
علی
-
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
همه مطالب خوب بود بجز یك نكته كه خنده دار بود. ایران به فضل ما قدرت مند شده!!!! البته اگر فضل شما همان تحریمها باشد كه درست می گویید تحریمها باعث شده كه ما در مسئله نظامی قوی شویم . اما اگر منظورتان چیز دیگری است كه .....
نوذر
-
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
ترامپ داره به نفع مردم ایران حرف میزنه.....دمش گرم......خیلی خوب شد كه انتخاب شد.....سیاستمدارهای سنتی حالا مجبورند با این رئیس تاجر كنار بیایند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها