نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای اولین بار پس از آخرین سخنرانی اش که در آن اعتراف به شکست در برابر ترامپ کرد، در عکسی که به همراه یکی از همسایگانش در پارکی گرفته، دیده شده است. این عکس را رسانه های جهانی به شکل گسترده ای منتشر کرده اند.
کد خبر: ۹۶۷۳۹۳
کلینتون پس از شکست، کجا رفت؟

به گزارش جام جم آنلاین از العربیه، هیلاری کلینتون پس از شکست در انتخابات، صبح روز چهارشنبه گذشته به منزل خود در شهرک «Chappaqua» واقع در نیویورک رفته است.

وزیر خارجه سابق آمریکا که به همراه سگ خود مشغول راه پیمایی بود، با خانمی از همسایگان منطقه برخورد کرد و عکسی یادگاری به درخواست این خانم که کارگرت گیرستر نام دارد، گرفت.

کلینتون در این تصویر همچنان تبسمی بر لب داشت. خانم گیرستر عکسر خود با کلینتون را در اینترنت منتشر کرد.

گیرستر در کومنتی به همراه تصویر نوشته که خانم کلینتون را به همراه همسرش بیل کلینتون در یکی از مناطق نزدیک به محل مسکونی خود دیده است.

گیرستر که خود را هوادار کلینتون معرفی کرده و به وی رای داده است، نوشته که در این ملاقات تصادفی خانم کلینتون را در آغوش گرفته و چند جمله ای را با وی رد و بدل کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
یوسف
-
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
دنیای بی وفا وبیرحم همیشه همینجوری بوده هیچ كس نمیتواند عوضش كند.زمانی این كلینتون را در رویا هم نمیشد دید ولی حالا باید برود كافه ها وبا بیكاران هم صحبت شودواحتمالا سنگ صبورشان باشد یا بالعكس.
روح الله
-
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
دلت خیلی به كلینتون خوش بوده نه/// این همه تحریم این همه مشكلات عدیده از طرف همین خانوم بوده /// در ناامیدی بسی امید است
mn
-
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
اقا وخانم محترم الان اگر ترامپ وكتینتون روبروی شما باشن میشناسیشون كه اینقدر عالمانه نظر میدید
ناشناس
-
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
خب مثلا چی انتظار داشتین بره خودشو بكشه.... انقدی كه رسانه های ما تو این چند روز از ریزترین مسائل انتخابات آمریكا حرف زدن و مطلب گذاشتن .. فكر نكنم تو خود آمریكا اینطوری بوده باشه.. بابا تموم شد رفت دیگه.....
روح الله
-
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
مستقیم به جهنم بره/// والا قبل از انتخابات خیلیها گفتن اگه ترامپ رائ بیاره ما میریم از كشور امریكا/// ما كه هرچی منتظر موندیم هیچ كسی كه نرفت هیچ همشون دارن پاچه خواری ترامپ رو میكنن/// این ترامپ هم كه شلغم شورواست
هادی
-
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
كجا برن از آمریكا بهتر ، آمریكاها داداش .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها