پلیس با انتشار عکس سارق حرفه‌ای خودروی مزدا 3 و موتورهای سنگین، از مالباختگان خواست از او شکایت کنند.
کد خبر: ۹۶۷۳۱۲

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از عصر بیست و یکم مهر امسال و به دنبال سرقت خودروی مزدا 3 در شرق تهران آغاز شد. یک روز بعد از سرقت، مالباخته خودرو را در تهرانپارس شناسایی کرد و با دخالت پلیس، سارق دستگیر شد.

در ادامه تحقیقات مشخص شد، متهم از دزدان حرفه‌ای است که علاوه بر سرقت چند دستگاه خودروی مزدا 3، چند دستگاه موتور سنگین را سرقت کرده است.

مـتـهم در زمان سـرقـت موتور‌سیکلت‌های سنگین برای این‌که اعتماد مالباختگان را جلب کند با خودروهای مزدا‌3 سرقتی در محل معامله حاضر می‌شد.

سرهنگ کارآگاه امیر افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: متهم اعتیاد به شیشه دارد و برای تامین هزینه اعتیادش دست به دزدی‌های سریالی زده است. تاکنون به سرقت بیش از ده دستگاه خودروی مزدا 3 و موتورسیکلت‌های سنگین اعتراف کرده و مدعی شده که برخی خودروها را در اطراف تهران رها کرده است. همچنین موتورهای سرقتی که حدود 20 میلیون تومان و بیشتر ارزش مالی داشتند را سه تا پنج میلیون تومان فروخته است.

بنابراین تصویر این سارق بدون پوشش چهره با درخواست قضایی در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه افرادی از او شکایت دارند، برای پیگیری پرونده‌هایشان به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در سیدخندان، خیابان ابوذر غفاری مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها