مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت که درباره حکم مرتضوی درخواست تجدید نظر خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۶۳۹۵۶
اعتراض نوربخش به حکم سعید مرتضوی

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌گو با ایسنا، درباره حکم صادره برای سعید مرتضوی مدیرعامل سابق این سازمان، گفت: آنچه که از ابتدای به جریان افتادن این پرونده مورد تأکید بنده بوده، پیگیری ماجرا از طریق قوه قضائیه و مجاری قانونی است.

وی ادامه داد: به عنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و حافظ منافع بیش از 42 میلیون نفر بیمه شده و مستمری بگیر و براساس قانون، به حکم صادره اعتراض داریم و قطعاً تجدیدنظرخواهی خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به این پرسش که نظرتان درباره شلاق خوردن مرتضوی چیست؟ گفت: من مسئول حفظ و حراست از اموال بیمه شدگان و مستمری بگیران هستم و معتقدم دستگاه قضایی درنهایت حکم عادلانه خود را درباره این پرونده صادر خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
زخمی
-
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
وقتی كه جیك‌جیك مستونه‌ت بود فكر زمستون‌ت بود؟ یادم میاد مرتضوی وقتی كه هنوز دادستان بود یه بار با اون لهجه‌ش مصاحبه می‌كرد و از بگیر و ببندهاش می‌گفت بی‌اختیار به ته خط‌ش فكر می‌كردم كه تا كجا می‌خواد بره!؟
محمد
-
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
آره منم حس میكردم با لهجش میخواد ادای افراد بااصل و نسب را در بیاره اما به طرز عمدی
گردسوز
-
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
۰
۰
پاسوز احمدی‌نژاد شد طفلی...
ساداتی
-
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
چرا طفلی؟؟؟ قربانی هوا و هوس و اعتماد به نفس كاذب خودش شد... یادتون میاد چندین روزنامه و نشریه رو تعطیل كرد؟؟؟ چقد آدمها رو زندان فرستاد؟؟؟ و اونهم از ماجرای زندان كهریزك... خدا ازش نگذره
اكرم
-
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
۰
۰
آخه چرا همچین حكمی دادند چون همكارشون بودند؟ واقعن مردم رو به سخره گرفتن اینا. عدالت باید شرمگین باشد از حكم مرتضوی.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها