وکیل تعدادی از شکات پرونده سازمان تامین اجتماعی گفت: مجموعا دادگاه بدوی برای مدیرعامل سابق تامین اجتماعی ۱۳۵ ضربه شلاق در نظر گرفته است.
کد خبر: ۹۶۳۸۱۳
۱۳۵ ضربه شلاق برای مدیر عامل سابق تامین اجتماعی

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی ترک همدانی در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: رای دادگاه مدیرعامل پیشین سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شد.

وی افزود: این رای شامل سه بخش بابت شکایت های کارگران و سازمان تامین اجتماعی، آقایان پالیزدار و پیمان حاج محمود عطار و نماینده پیشین کرج و همسر قاضی اش است.

ترک همدانی گفت: هر چند که قاضی محترم دادگاه در بخش اول تمامی اعمال مجرمانه متهم را در برداشت اموال سازمان تامین اجتماعی بخوبی تشریح و تبیین کرده اما به گمان من در تطبیق عمل او با عنوان مجرمانه می توانست اختلاس را نیز تلقی نماید.

وکیل شکات پرونده تامین اجتماعی گفت: از این رو متهم لااقل محکوم به رد مال نیز میشد اما در حال حاضر به اتهامات تصرف غیر قانونی و اهمال در انجام وظیفه به تحمل 70 و 65 ضربه شلاق محکوم شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش دوم نیز وی برائت حاصل کرده و در بخش سوم نیز محکومیت دارد.

ترک همدانی گفت: هر چند قاضی محترم دادگاه توانست اداره جلسات دادگاه را با استاندارد قانون آیین دادرسی کیفری برگزار کند اما من از خواندن این رای شوکه شدم و البته این رای قطعی نبوده و حتما تجدیدنظرخواهی خواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
فرزین
-
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
مگر میتوانست این همه اتهامات آشكار ، كشك باشد و به این راحتی از همه آنها مبرا شد ؟
محمد
-
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
دزدی از بیت المال فقط همین .متاسفم
معراج
-
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
واقعا درد آوره!!!!شنیدن چنین حكمی برای چنین متهمی واقعا درد آوره//توی پرونده كهریزك جریمه 200هزار تومنی حالا هم شلاق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا بدا بحالمون با این قوه قضاییه مون!!!!!!!!!!!!!!
فرزاد
-
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
وای چه تنبیه شدیدی. اگه دزدیهای میلیاردی واقعا این باشه تنبیهشون از فردا میرم دزدی. خجالتم نمیكشن
رضا
-
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
حالا حساب كنید این كارو یه ادم عادی انجام بده بلای به سرش میارن كه یادش نره اما اگه اقازاده باشی یه تنبیه كوچلو و تموم
جواد
-
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
۰
۰
مردم رو با این دادگاههای فرمایشی سر كار گذاشتید.

نیازمندی ها