فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری 448 قاچاقچی در پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از انهدام ۴۰ باند قاچاق مواد مخدر در تهران خبر داد و گفت: با انهدام این باندها ۴۴۸ قاچاقچی سابقه‌دار دستگیر و ۱۳.۵ تن انواع مواد مخدر از متهمان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۶۳۴۴۹
دستگیری 448 قاچاقچی در پایتخت

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سردار حسین ساجدی نیا با تشریح عملکرد ۸ ماهه پلیس در بخش مبارزه با مواد مخدر با اشاره به عملیات‌های مستمر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر گفت: طی عملیات های انجام شده از ابتدای سال تاکنون ۴۰ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سطح شهر تهران منهدم و همه اعضای آن شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تاکنون ۴۴۸ قاچاقچی و نزدیک به ۳ هزار خرده فروش و توزیع‌کننده مواد مخدر به زندان معرفی شده اند و بیش از ۱۳.۵ تن انواع مواد مخدر نیز کشف و ضبط شده است.

سردار ساجدی نیا به روند روبه رشد جمع آوری معتادان متجاهر زن و مرد طی هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل نیز گفت: پس از بررسی های پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اجرای ۱۹۳ مرحله طرح دستگیری خرده فروشان در جمع آوری معتادان متجاهر تعداد ۸ هزار و ۶۰۰ نفر دستگیر و ۱۱ هزار و ۳۸۵ معتاد متجاهر زن و مرد جمع آوری و به کمپ های بازپروری طرف قرارداد با شهرداری منتقل شده اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: با هماهنگی های انجام شده از سوی شهرداری تهران مقرر شده است که این افراد پس از طی دوره درمان و بازپروری به جامعه برگردند.

وی با اشاره به رشد ۲۸ درصدی روند دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل ادامه داد: میزان کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز ۲۱ درصد افزایش داشته که این مسئله خود نشان از تلاش شبانه روزی پلیس پایتخت در جهت پاسخگویی به یکی از مهمترین دغدغه های شهروندان تهرانی است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه با اعلام اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های همجوار ۸۰ سوداگر مرگ را که از اعضا و سرشاخه های اصلی قاچاق مواد مخدر در کشور بودند را دستگیر کرده است، افزود: در این عملیات های مشترک نیز ۲ هزار و ۹۳۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان کشف و ضبط شده است.

سردار ساجدی نیا در پایان با اشاره به اینکه کارکنان زحمت کش پلیس تهران بزرگ به صورت شبانه روزی تمام تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت شهروندان و جامعه به کار بسته اند، درباره همکاری شهروندان با مجموعه پلیس گفت: تلفن ۱۱۰ در طول شبانه روز همراه مردم است و پل ارتباطی شهروندان با نیروی انتظامی محسوب می شود. از خانواده های تهرانی درخواست می کنم هرگونه موارد مشکوک و ضروری را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سلام
-
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
ایشان سرتیپ تمام هستند
برادران نزدیك به دو سال هم هست كه سرتیپ تمام هستند
عكس شما عكس سرتیپ 2 یی ایشان است.
یه مقدار به روز باشیم بد نیست
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها