کارگر اخراجی پیتزافروشی برای وصول طلب 150 هزار تومانی از کارفرمایش، دست به انتقامگیری عجیبی زد. او و همدستانش با سفارش پیتزا، یکی از کارگران را به محلی خلوت کشانده و از او اخاذی کردند.
کد خبر: ۹۶۳۳۳۷
انتقامگیری عجیب از مرد پیتزافروش

به گزارش جام‌جم، روز‌های پایانی مهر امسال مردی جوان با ماموران کلانتری 156 افسریه تماس گرفت و از سه مرد به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد.

ماموران، شاکی را برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل کردند که وی اظهار کرد: یک سال است که در پیتزافروشی کار می‌کنم. از چند ماه پیش به یک پیتزافروشی در افسریه آمدم. یک ساعت پیش مردی با مغازه تماس گرفت و سفارش چهار عدد پیتزا و نوشابه داد. بعد از آماده شدن سفارش او، راهی آدرس موردنظر در بلوار ابوذر شدم.

وی ادامه داد: با موتورم در حرکت بودم تا نشانی خانه سفارش‌دهنده را پیدا کنم که ناگهان مردی از داخل کوچه بیرون آمد و صدایم زد و مدعی شد که او سفارش پیتزا داده است. به سمتش رفتم و پیتزاها را به وی دادم. وقتی پول پیتزاها را خواستم، او گفت پول این پیتزاها را نمی‌دهم. زمانی که به او اعتراض کردم، گفت پشت سرت را نگاه کن. زمانی که سرم را چرخاندم، با دو مرد جوان روبه‌رو شدم که چاقو و قمه به دست داشتند.

شاکی افزود: آن دو مرا به مرگ تهدید کردند و بعد از بازرسی بدنی، دو گوشی تلفن همراه، 700 هزار تومان پول و انگشترم را سرقت کردند.

همزمان با شکایت این مرد و تشکیل پرونده قضایی در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده برای دستگیری سه سارق فراری در اختیار ماموران پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. ماموران در جست‌وجوی سارقان بودند تا این‌که با بررسی تلفن یکی از سارقان که پیتزاها را سفارش داده بودند، توانستند تصویر او را در تلگرام به دست بیاورند. زمانی که تصویر او را به مالباخته نشان دادند، این فرد را به عنوان یکی از سارقان معرفی کرد.

در ادامه تحقیقات، مالک خط تلفن شناسایی و معلوم شد متعلق به یک زن میانسال است. او به پلیس آگاهی فراخوانده شد و گفت، این خط در اختیار پسرم است.

این جوان با دستور قضایی بازداشت و دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران منتقل شد.

متهم جوان به بازپرس علی وسیله ایرد موسی گفت: دوستم در پیتزافروشی شاکی مشغول کار بود. مدتی بعد با کارفرمایش به مشکل خورد و اخراج شد، اما 150 هزار تومان از وی طلب داشت که مرد کارفرما حاضر به پرداخت این مبلغ نبود. دوستم هم تصمیم گرفت نقشه این سرقت را طراحی کند تا از این طریق طلبش را از کارفرما بگیرد.

وی ادامه داد: آن شب او از من خواست که با پیتزافروشی تماس بگیرم و پیتزا سفارش دهم. شاکی که آمد، من پیتزاها و نوشابه‌ها را از وی گرفتم و دوستم و مردی که همراه او بود، پیک موتوری را تهدید کرده و پول و اموالش را دزدیدند. همه اموال در اختیار دوستم است و به من و مردی که همراهش بود، پولی پرداخت نکرد. با اعتراف وی، او روانه بازداشتگاه پلیس شد و جست‌وجو برای دستگیری دو مرد فراری ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
۰
۰
واقعاكه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها