مردی که پس از طرح دوستی با دختران جوان، با آبمیوه مسموم آنها را بی‌هوش و اموالشان را سرقت می‌کرد، در زندان شناسایی شد. این متهم علاوه‌برسرقت از 11 زن و دختر، دو نفر از آنها را مورد آزار و اذیت قرارداده است.
کد خبر: ۹۵۹۴۵۵

به گزارش جام‌جم، یازدهم اردیبهشت سال 93 زن جوانی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران، از مردی به اتهام سرقت اموالش و نیز آزار و اذیت شکایت کرد.

شاکی به بازپرس علی وسیله‌ایردموسی گفت: من در مغازه‌ای کار می‌کردم. چند روز پیش از حادثه با مردی آشنا و سوار خودرویش شدم. بعد از صحبت با راننده قرار شد او برای من کاری پیدا کند و به این بهانه ارتباط ما شکل گرفت. روز حادثه او مرا سوار خودرویش کرد تا در شهر گشتی بزنیم. او به من آبمیوه داد که با خوردن آن بیهوش شدم. زمانی که به هوش آمدم،متوجه شدم او مرا مورد آزارو اذیت قرارداده و با سرقت گوشی تلفن همراه، مقداری پول نقد، النگوها و دستبندم که 9 میلیون تومان ارزش داشت، فرار کرده است.

ماموران در جست وجوی سارق آزارگر بودندکه زنی به پلیس آگاهی مراجعه و از مردی شکایت کردو گفت: قصد خرید طلای قسـطی داشتم که با مردی که خودش را طــلافــــروش معرفی می‌کرد، آشنا شدم. روز حادثه به مغازه‌اش رفتم که بسته بود. با من تماس گرفت و خواست به یکی از محله‌های تجریش بروم تا مرا به مغازه پسرعمویش ببرد. به محل مورد نظر رفتم که او کیفم را که 300 هزارتومان پول و مقداری طلا داخل آن بود، سرقت کرد .

ماموران در بررسی‌ها متوجه شدند این دو شاکی در دام یـــک مرد گــرفتار شــده‌اند. در ادامه ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد یـــک زن دستفروش در حال استفاده از تلفن همراه شاکی اول است. او به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران احضار و در بازجویی مدعی شد که در مترو با دختر جوانی آشنا شده و چون گوشی تلفنش خراب بوده، او این گوشی را به وی داده و نمی‌دانسته سرقتی است. در ادامه دختر جوان شناسایی شد که در تحقیقات گفت: گوشی تلفن همراه را پسر مورد علاقه ام به من داد.تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت تا این‌که هفته گذشته بازپرس پرونده متوجه شد مردی به نام اسدالله در زندان به سر می‌برد که به متهم فراری شباهت دارد. با بررسی موضوع معلوم شد او به اتهام بی‌هوش کردن دختری جوان، آزار و اذیت و سرقت اموالش به زندان افتاده است.

همین سرنخ کافی بود که ماموران مطمئن شوند او همان متهم فراری است که 11 فقره سابقه کیفری از جمله کلاهبرداری، سرقت، آدم‌ربایی و... دارد.

مرد زندانی دیروز با انتقال به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران به قاضی پرونده گفت: به اتهام سرقت و آدم‌ربایی به 15 سال حبس محکوم و بعد از چند سال گذراندن محکومیتم آزاد شدم. این بار با برقراری ارتباط دوستی با دختران و زنان جوان فریبشان داده و 11 نفر از آنها را به دام انداختم. با آبمیوه مسموم آنها را بیهوش و پول، گوشی و طلاهایشان را سرقت کردم و دونفرشان را مورد آزارو اذیت قراردادم.

بازپرس علی وسیله ایرد موسی از زنان و دخترانی که در دام این سارق آزارگر گرفتار شده اند خواست برای شکایت به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران یا پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران مراجعه و پرونده‌هایشان را پیگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها