سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه خبر شهادت یکی از مجروحان ایرانی در عراق را رد کرد و گفت: تعداد شهدای حمله تروریستی امروز (جمعه) 3 نفر بودە و حال عمومی 2 نفر از مجروحان پس از انجام عمل جراحی که در سلیمانیه انجام گرفته، خوب است.
کد خبر: ۹۵۸۸۳۵
تکنسین های ایرانی در کرکوک به کشور بازمی گردند

به گزارش جام جم آنلاین،سعدالله مسعودیان در گفت وگو با ایرنا افزود: ساعت 6 صبح امروز (جمعه) هشت تروریست به نیروگاه برق دبس که در اختیار شرکت «سمیر» بود حمله کرده و پس از تیراندازی به سوی کارکنان، شماری از تروریستها خود را با کمربندهای انفجاری منفجر می کنند که در این حمله تروریستی 3 مهندس ایرانی شهید و 4 نفر دیگر زخمی شدند.

وی تصریح کرد: پس از این حمله تروریستی دو نفر از مجروحان که جراحت آنها سبک بود، به بیمارستان آزادی کرکوک منتقل و دو نفر دیگر نیز که حالشان وخیم گزارش شده بود به بیمارستان مرکزی سلیمانیه منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفتند که در زمان حاضر عمل جراحی به اتمام رسیده و حال عمومی آنها خوب است.

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه ادامه داد: همزمان 80 کارگر و تکنیسین برق ایرانی که در نیروگاه هستند، به دلیل حملات امروز روحیه عمومی شان خوب نیست و تدابیر لازم برای انتقال این عده به ایران توسط کنسولگری ایران در سلیمانیه فراهم شده و بزودی از طریق مرز باشماق مریوان وارد کشور خواهند شد.

گفتنی است؛ شرکت سمیر دو سال قبل در مناقصه تأسیس نیروگاه برق دبس برنده شده و احداث این نیروگاه مراحل پایانی خود را طی می کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها