سید جلال؛ بهترین از نگاه مردم

بهترین بازیکن، ایران بود، نه من تنها

دوشنبه‌شب مردم در نظرسنجی برنامه «نود» بهترین بازیکن ایران را در دو دیدار ازبکستان و کره‌جنوبی انتخاب کردند. با توجه به این‌که مجله فرانس فوتبال سید جلال را در تیم منتخب مقدماتی جام‌جهانی و کنار چهره‌هایی چون رونالدو، پوگبا و ... قرار داده بود، کاملا طبیعی بود در نظرسنجی برنامه نود هم بتواند گوی سبقت را برباید و در این نظرسنجی اول شود.
کد خبر: ۹۵۷۹۸۸

سید جلال امسال، هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس موفق بوده و حتی بتازگی با تصویری که از پورحیدری روی پیراهن خود زد، بین استقلالی‌ها هم محبوبیت به دست آورد. در نظرسنجی نود، سید جلال با رامین رضاییان، وحید امیری، احسان حاج‌صفی و مرتضی پورعلی گنجی رقابت کرد و در نهایت هم برنده این نظرسنجی شد. او 55 درصد آرا را به خود اختصاص داد. بعد از سید جلال رامین رضاییان با 17/5 درصد آرا دوم شد. وحید امیری با 10/2 درصد سوم شد و در رده چهارم حاج صفی قرار گرفت که 9/8 درصد آرا را از آن خود کرد. نفر آخر هم مرتضی پورعلی گنجی شد با 8/4 درصد آرا.

این نظرسنجی نتیجه جالبی داشت؛ سه بازیکن پرسپولیس بین سه بازیکن برتر قرار گرفتند. سید جلال حسینی که توانست گوی سبقت را از رقبا برباید، در این باره به جام‌جم ورزشی می‌گوید: باید از مردم ایران یک تشکر ویژه کنم، چه از کسانی که به من رای دادند و چه کسانی که رای ندادند. همه آنها به تیم ملی لطف داشتند و واقعا برایم مهم نبود چه کسی اول شود. خودم یا بازیکنان دیگر.

سید جلال در توضیح این حرفش می‌گوید: من هیچ وقت در زندگی‌ام دنبال این مسائل نبودم و همیشه هدفم این بوده به زمین بروم و بهترین بازی را انجام دهم. در بازی ازبکستان و کره‌جنوبی هم تنها هدفم این بود و به دیگر مسائل کاری نداشتم. ولی مردم لطف داشتند و به من رای دادند و این لطفشان را نشان می‌دهد. این مسأله فقط مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند و باید در بازی‌های بعدی بهتر کار کنم.

حسینی، پای دیگر بازیکنان را هم پیش می‌کشد و می‌گوید: وقتی یک بازیکن خوب بازی می‌کند یعنی همبازی‌هایش به او کمک زیادی کرده‌اند. قطعا در این دو بازی بهترین بازیکن زمین «ایران» بود نه من تنها. سید جلال حسینی هم مثل دیگر بازیکنان زحمت کشید، ولی زحمت اصلی به عهده کل تیم بود. اصلا این درست نیست که ما یک نفر را ستاره بدانیم. اصلا یکی از علت‌های اصلی موفقیت تیم ملی ایران این است که ما یک تیم هستیم و همه خوب بازی می‌کنیم.

مدافع تیم ملی و پرسپولیس در ادامه می‌گوید: همه بازیکنان تیم ملی در دو بازی قبل فوق‌العاده بودند. همه عالی بازی کردند و این طور نبود که یک نفر بهتر از همه باشد. ان‌شاءالله که در بازی‌های بعدی هم بتوانیم خوب عمل کنیم و دل هواداران شاد شود. حضور سه بازیکن پرسپولیس در راس این نظرسنجی نشان می‌دهد نقش قرمزها در تیم ملی خیلی کلیدی است. سید جلال در این باره می‌گوید: این چیزها مهم نیست. وقتی ما به تیم ملی می‌رویم دیگر رنگ‌ها مهم نیست. همه زیر پرچم تیم ملی بازی می‌کنیم و هدف تک‌تک‌مان موفقیت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها