معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر لزوم رعایت موارد ایمنی توسط پیمانکاران به ویژه توجه به ایمنی رفتگران در ساعات شب از برخورد با پیمانکاران متخلف خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۷۱۲
به‌کارگیری رفتگران کنار بزرگراه‌ها و مناطق پر خطر تخلف است

به گزارش جام جم آنلاین ،مجتبی یزدانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ایمنی کارگران خدمات شهری به ویژه در ساعات شب گفت: بخشنامه‌هایی در خصوص ایمنی کارگران صادر شده که پیمانکاران باید برابر این بخشنامه‌ها عمل کنند برای مثال در بزرگراه‌ها که تردد خودروها تعریف شده کارگران نباید برای انجام کارهای خدماتی وارد بزرگراه شوند.

وی افزود: اگر در برخی موارد مشکلاتی در خصوص ایمنی کارگران در ساعات شب ایجاد شود، سهل انگاری پیمانکاران عامل اصلی به شمار می‌رود. در بخشنامه‌های صادر شده به طور روشن بیان شده که در بزرگراه‌ها کنار گاردریل و مناطقی که به عنوان منطقه خطر محسوب می‌شوند نباید کارگران مشغول کار شوند. در آنالیزهای پیمانکاران این موارد به طور مشخص وجود دارد و اگر در این حوزه اتفاق ناگواری روی دهد علت اصلی آن سهل انگاری پیمانکاران است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره برخورد با پیمانکاران متخلف در این حوزه گفت: قطعا با پیمانکارانی که در خصوص ایمنی کارگران سهل انگاری کنند برخورد خواهد شد و به زودی موارد ایمنی در جلسه‌ای با شهرداران نواحی مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

پیش از این نیز معصومه آبادرئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران، در مورد برنامه‌های حمایتی مدیریت شهری از پاکبان‌ها (رفتگران) با اشاره به حوادثی که در کمین این افراد است گفت: پس از بروز حوادثی برای پاکبان ها، طراحی لباس های شبرنگ که در زمان شب قابل رویت باشد برای این افراد انتخاب شد که در زمان تردد و فعالیت حتما باید نسبت به پوشیدن این لباس اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها