بعد از وعده حوری‌های بهشتی به تروریستها برای فتح حلب

قاضی جیش الفتح به شکست در حلب و دمشق اعتراف کرد

قاضی القضات سعودی ائتلاف تروریستی «جیش الفتح» در جدیدترین توئیت‌های خود صراحتا به شکست گروه‌های تروریستی در نبرد سرنوشت‌ساز حلب مقابل ارتش سوریه اذعان کرده است.
کد خبر: ۹۵۶۳۹۴
قاضی جیش الفتح به شکست در حلب و دمشق اعتراف کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، «عبد الله المحیسنی»، قاضی شرعی سعودی ائتلاف تروریستی «جیش الفتح» که جبهه النصره و احرار الشام ستون فقرات آن هستند، بارانی از انتقادات شدید اللحن را نثار «سرکردگان» این ائتلاف کرد و به آنها درباره از دست دادن سریع جایگاه و موقعیت‌شان در «انقلاب سوریه» به دلیل اختلاف و چند دستگی هشدار داد.

پایگاه خبری «الحدث» در این‌باره می‌نویسد: قاضی شرعی جیش الفتح مدعی شده، اگر مقوله جهاد در شام با شکست مواجه شود، مردم از دین رویگردان شده، مسیر جهاد را بی‌فایده خواهند دید و شکست‌هایی که تاکنون این ائتلاف متحمل شده‌، ریشه در بی‌کفایتی سرکردگان آن در برقراری امنیت و تامین احتیاجات اصلی معیشتی در مناطق تحت سیطره آنها دارد.

المحیسنی سعودی با اشاره به احتمال شکست در نبردهای حلب و دمشق و از دست دادن این دو منطقه دلیل این شکست‌ها را وجود سرکردگان صالحی اما خیره‌سری دانسته که بر مواضع خود پافشاری کرده و آن را آیه منزل تلقی کردند.

این سخنان ناامیدانه قاضی شرعی جیش الفتح تاکید می‌کند که وی حلب را از دست رفته می‌داند و تلاش می‌کند، گروه‌های مسلح منطقه را عامل این شکست و ناکامی بزرگ معرفی کند.

المحیسنی دو ماه پیش به هنگام عملیات گروههای تروریستی برای حمله به حلقه محاصره شهر حلب، به آنان وعده حوری‌های بهشتی داده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها