راننده پراید شیطان‌ صفت بازداشت شد

آزار و اذیت سه زن در پوشش مسافرکشی

تصویر متجاوز شبگرد پایتخت منتشر شد

آزار جنسی زنان با تهدید به مرگ + عکس مجرم

جوانی شیطان صفت که اقدام به آزار و اذیت زنان تهران می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۵۶۳۲۱
آزار جنسی زنان با تهدید به مرگ + عکس مجرم

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، پانزدهم مرداد ماه امسال خانمی با مراجعه به کلانتری 125 یوسف آباد به مأمورین اعلام کرد که در ساعت 04:30 شخصی ناشناس وارد منزل ایشان شده و با تهدید به مرگ او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

پرونده در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آزار و اذیت جنسی و به دستور شعبه 5 دادگاه کیفری یک استان تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات شاکی پرونده

شاکی پرونده پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: ساعت 04:30 مورخه 15 مرداد سال جاری فرد ناشناسی از طریق راهرو و پس از تخریب توری پنجره وارد ساختمان شد و به من که در اتاق خواب در حال استراحت بودم حمله ور شد؛ او دهانم را محکم گرفت و تهدید کرد که اگر جیغ کشیده و یا درخواست کمک نمایم مرا خواهد کشت و در ادامه با تهدید، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

شاکی پرونده با بیان این موضوع که چند روز پیش از طرح شکایت نیز به همین شیوه و شگرد و توسط همین شخص مورد آزار و اذیت قرار گرفته، افزود: ساعت 01:00 یازدهم مرداد ماه نیز ، زمانیکه در حال استراحت بودم توسط همین فرد ناشناس و دقیقا به همین شیوه و شگرد ( تهدید به کشته شدن ) مورد آزار و اذیت قرار گرفتم.

دستگیری متهم

با توجه به حساسیت پرونده ، تیم ویژه برای پیگیری پرونده و شناسایی و دستگیری فرد ناشناس در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تشکیل شد.

با توجه به اظهارات شاکی پرونده مبنی بر اینکه فرد ناشناس در یک مقطع زمانی چند روزه ، دو بار به محل سکونتش آمده و این احتمال وجود دارد که مجددا و برای بار سوم دست به این اقدام بزند ، لذا مراقبت نامحسوس از محل سکونت شاکی پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پس از چند شبانه روز مراقبت پلیسی و نامحسوس از محل سکونت شاکیه ، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی در ساعت 03:00 بامداد 21 مرداد امسال فردی را مشاهده کردند که از روی دیوار منزل شاکیه بالا رفته و وارد حیاط خانه شد؛ این شخص پس از ورود به داخل حیاط، به سمت ورودی ساختمان حرکت می کند که در آنجا متوجه حضور کارآگاهان در داخل حیاط می شود؛ فرد ناشناس اقدام به فرار می کند اما قبل از هرگونه اقدامی جهت متواری شدن از محل، با سرعت عمل کارآگاهان دستگیر می شود.

این شخص، پس از دستگیری بلافاصله توسط شاکی پرونده مورد شناسایی قرار گرفت و جهت انجام تحقیقات به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

اعترافات متهم

متهم «حامد.ک» (24 ساله – تبعه افغانستان) در همان تحقیقات اولیه صراحتا به دو فقره آزار و اذیت همراه با تهدید شاکیه اعتراف و به کارآگاهان گفت: حدودا دو هفته پیش، به صورت غیرقانونی و قاچاق از افغانستان وارد ایران شدم؛ در طول این مدت بیکار بودم و شب ها در پارک می خوابیدم. چند روز پیش در حال پرسه زنی در آن منطقه (منطقه یوسف آباد) بودم که دیدم درب خانه ای باز است؛ وارد ساختمان شدم و به طبقه دوم رفتم پس از ورود به داخل خانه ؛ شاکیه را تنها در خانه دیدم؛ به سمت او حمله ور شده ، گلویش را گرفته و به او گفتم: «اگر صدایت در بیاید ، تو را خواهم کشت» و سپس به وی ...... و از آنجا متواری شدم . چند روز بعد مجددا به آن خانه رفتم ؛ اینبار درب حیاط قفل بود ؛ از بالای در وارد حیاط شدم نردبانی را از داخل اتاقکی که داخل حیاط بود برداشتم و آنرا زیر پنجره کوچک طبقه دوم ساختمان گذاشتم. از نردبان بالا رفتم ؛ توری پنجره را پاره کرده و وارد ساختمان شدم؛ شاکیه روی تخت خوابیده بود؛ مجددا به سمت او حمله ور شده و گلویش را محکم گرفتم و... . امشب نیز قصد تکرار همان کار را داشتم؛ از روی دیوار وارد حیاط شدم اما اینبار پس از ورود به داخل حیاط متوجه حضور دو نفر شدم؛ قصد فرار داشتم که دستگیر شدم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افوزود: در ادامه رسیدگی به این پرونده و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی مشابه، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی دادگاه کیفری یک استان تهران صادر شده است لذا از کلیه شاکیان احتمالی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند و اطمینان داشته باشند که هویت و اظهارات آنها نزد پلیس کاملا محرمانه و محفوظ می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳۱
ناشناس
-
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
۰
۰
كشورخودمون كم مجرم وبزهكارومتجاوز داره كه از افغانستان وكشورهای مجاور براحتی داخل میشوند!!این چه امنیتی است كه دولت برای مردم فراهم كرده؟؟؟؟؟
ناشناس
-
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
چرا اینهمه غریبه توی كشور باید باشند كه همچین اتفاقاتی بیوفته اونم بتونن قاچاقی بیان و جای اینكه درآمد كشور صرف مردمش بشه باید به بقیه داده بشه و مردمش ...
علی رضا
-
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
۰
۰
من فقط یه سوال دارم . یعنی واقعا اینقدر كشورمون بی در و پیكر شده
اخه تا كی ...
تات حصاری
-
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
۰
۰
برادر من قباحت داره
آرمان
-
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
۰
۰
این چه وضعی هست / مدام و مدام اینگونه موارد توكشور در حال وقوع هست!!!چگونه این ... وارد كشور می شوند؟ مگر مرزها در كنترل نیست؟ عمل شنیع ایشان هتك حرمت به كل ملت ایران هست.بهتر هست به اشد مجازات تنبیه شوند.!!!!!!!!!
محسن
-
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
۰
۰
حالا تكلیفش چیه اعدامه دیگه؟؟
داغون
-
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
نه بابا ،احتمالا" باهاش صحبت میكنن و ازش میخوان دیگه كارای بد بد نكنه والا دفعه ی بعد فلفل میریزن تو دهنش!! خوب معلومه كه اعدام میشه اینم پرسیدن داره؟
غلام
-
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
۰
۰
من نمی دونم دولت كی می خواد مرز هارو كنترل كنه تا افاغنه بطور قاچاق وارد ایران نشن و دست به این اعمال كثیف نزنن اونم در پایتخت
مجید
-
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
آقا غلام سلام
یعنی اگر تو شهر دیگه باشه اشكال نداره چون تو پایتخت هست مشكل داره؟؟؟؟؟
ناموس همه ایرانی ها چه تو دهات جه شهرستان چه شهر چه تو پایتخت یكی هست.
مهرداد
-
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
۰
۰
وقتی هر بی سر بی پایی را به كشور راه میده همین میشه
فاطمه
-
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
۰
۰
انتظار ما از دستگاه قضایی مجازات سریع/ حكم قاطع/ فقط اعدام. دعا می كنم این حیون كثیف بخشیده نشه بخاطره مثلا محرم و یا عید فطر یا خشنودی خدا كه این روزها برای بخشش قاتلین و تجاوزگران متداول شده . والسلام
سارا
-
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
۰
۰
أه بازم افغانی... خوب این ها رو بیرون كنید دیگه.. هرچی‌ جنایته پای یه افغانیم وسطه...
مرتضی
-
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
عجب قافیه ای، منو یاد این شعار ارزشمند میندازه، هر جا سخن از اعتماد است نام بانك ....... میدرخشد. دمتون گــــرم
آقچه كندی
-
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
۰
۰
بازم از این قوم ...
محمد نیازی
-
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
۰
۰
بازم از این قوم ... ، خوب معلومه مردمی كه در كشور خودشون مشغول غلامبازی و كشت و كشتار و جنایت و تجاوز هستن به حال هیچ كسی رحم نمیكنن ، مسئولین پاسخگو باشن كه چطور این اراذل و اوباش بصورت گروهی از مرزها رد میشوند ؟
مهران
-
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
۰
۰
شما را بخدا بس كنید... طرف دو هفته قبل قاچاقی از افغانستان وارد ایران شده كه بیاد به یك زن تجاوز بكند؟؟؟ هیچ افغانی خصوصاً غیرمجازش بیكار نمی‌ماند چون سریعاً جذب كار با جای خواب می‌شوند.
اطلاعات ایران ادعای تشخیص نر و مادگی مگس را روی هوا دارد، پس چطور این همه افغانی قاچاقی در مرزها تردد دارند؟ اگر ورود افغانی‌ها غیرمجاز كنترل شده نیست چطور داعش یا القاعده نتوانستند ورود كنند در حالی كه دشمن درجه یك ایران و شیعیان هستند و حاضرند با از دست دادن جان‌شان عملیات انتحاری كنند.
من خودم بخاطر داشتن دوستان افغانی بارها گرفتار پلیس شدم كه برای گرفتن پاداش یا ارتقاء درجه قصد تهمت و چسباندن وصله جرم و جنایت به من داشتند و خدا را شكر وقتی می‌فهمیدند ایرانی هستم با ناباوری دست از سرم برمی‌داشتند. بالاخره ما هم در همین اجتماع زندگی می‌كنیم.
معراج
-
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
۰
۰
یعنی اگه این حیوون اعدام نشه از فردا هر حیوونی به خودش اجازه همچین جنایتی را میده.بعدشم از قیافه اش معلومه به قربانیهای بیشتری تجاوز كرده.ترا خدا زودتر اعدامش كنید.تا امروز فكر میكردم زنها تو خیابونا امنیت ندارن حالا مردم تو خونه هاشون هم امنیت ندارن.آخه چرا میذارید اینجور آدما وارد كشور بشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابك
-
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
۰
۰
قاتل ستایش چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ صدایش را هم دیگه در نمی آورند. اینم همینطور
شهناز
-
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
۰
۰
ببخشید كه نصف بیشتر پول كشورتون از جیب افغانی هاست برای خانواده ی چهار نفره ی ما سالی یك میلیون دیگه چه برسه به بقیه ی خانواده ها اونم این همه. جای شمارو هم تنگ نكردیم هر سال داریم به قیمت خون بابامون پول میدیم و زندگی میكنیم فقط مولانا و ابوریحانو ابن سینا و ناصر خسرو ....چون از قبل تو ایران بودن ایرانی محسوب میشن؟ چرا ما كه خانوادمون نزدیك به ۳۰ ساله تو ایرانیم ایرانی محسوب نمیشیم؟ حالم از همتون بهم میخوره سر پل صراط جلوتونو میگیرم برای این همه تحقیر و توهین .ازین حیوونا هم تو كشور خودتون زیاده .اینقدر دم از اسلام و انسانیت میزنین یكم به فكر مهاجران باشید .هیچكی با كسی كه بهش پناه اورده اینطوری رفتار نمیكنه.
بینام
-
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
حالت از ما بهم میخوره؟؟ وا عجبا! اومدین تو مملكت ما كنگر خوردین لنگر انداختین،قصد رفتن به كشور خودتونم ندارید،هر روز هم یه دسته گل تازه به آب میدین،تازه توهین هم میكنید! بفرمایید،راه باز،جاده هم دراز!تا حالا میگفتین به خاطر جنگ نمیرید افغانستان،حالا كه جنگ تموم شده،دیگه چه بهانه ایی دارید؟ راست گفتن كه میهمان گرچه عزیز است ولی همچو نفس،خفه می سازد اگر آید و بیرون نرود!!! اونم مهمونای نمك نشناسی مثل شما!!!
مهراب
-
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
سر پل صرلط برای ورود غیر مجاز ، اقامت ۳۰ ساله غیر مجاز ، اشتغال غیر مجاز و صدها نوع تخلف دیگه منتظرتون هستیم
شهباز
-
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
خوش اومدی !!! كسی بزور نگهت نداشته ...
علیرضا
-
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
میهمان گر چه عزیز است ولی همچو نفس.خفه میسازد اگراید وبیرون نرود
ارتا
-
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
۰
۰
********افغانی هادرقبال مردم ما قوز بالای قوزهستندچون هرافغانی جای دونفرجوون ایرانی كارمیكنه با نصف هزینه! اما......اما برای دولت ما افغانی ها خیلی هم بد نیستندو كارای كند وكاری تونل زنی وعملیاتی هاروب اكمترین هزینه انجام میدن تازه سربازجنگ هم میشن!!!پس لزومی نداره كنترل زیادی بشن!برای دولت اینا یكجورنعمتن!....بنابه گفته مهران خان دست خود دولت هست كه ایناباشن یا نباشن!!***
یه ایرانی
-
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
۰
۰
بازهم تجاوز
بازهم افغانی
بازهم بی مسئولیتی
باقرشهر
-
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
۰
۰
چه خوش اشتها هم بوده از مزارشریف یه ضرب اومده یوسف آباد !!!!
نرم افزار موبایل
-
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
باعرض سلام و احترام حسین ازاستهبان اینگونه آدمهای ساده را باید در ملاء عام اعدام شد
وحید از افغانستان
-
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
۰
۰
به عنوان یك شهروند افغانستان شرمنده ام و پوزش می طلبم
كارشناس سلامت
-
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
۰
۰
با سلام و عرض ارادت خدمت همه ایرانیان و افاغنه عزیز و زحمتكش.من نمیدانم چرا بخاطر یك خلاف نسبتا شایع در همه كشورها و ایران ما...سیل تهمت و افترا و كینه و عداوت و شعار و نژاد پرستی دوباره براه میفتد.باور كنیم نفرت و كینه ایجاد شده از این اقدام از خود جنایت بیشتر مردم ما و افغان های پناهنده به ایران را میازارد.چرا مهمان نوازی واقعی ایرانی و مظلومیت افغان در فضای مجازی ناگهان وارونه میشود؟بیایید همه سالم اندیش درست كردار و خوش گفتار باشیم.سپاسگذارم/علی از كاشان
ریحانه
-
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
۰
۰
خدااااالعنتت كنه....این قوم اجوج مجوج چی ازجون مامیخوان؟؟؟
حسین
-
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
خیلی برات متاسفم.............همه كه مثل هم نیستن

نیازمندی ها