رسانه های هلندی دفترچه یک زن مهماندارهواپیما را در اختیار گرفته اند که حکایت از روابط جنسی متعددش با خلبانان در حین پروازها دارد.
کد خبر: ۹۵۶۲۰۱
دفترچه مهماندار زن راز رسوایی جنسی در هواپیما را فاش کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از "اسپوتنیک"، این خانم 46 ساله که چهار فرزند دارد، در خطوط هوایی ترانس آویا متعلق به شرکت ایر فرانس — کی ال ام کار می کرده است.

دفترچه این زن مهماندار را شوهرش پیدا کرد و برای انتقام گیری آن را به صورت الکترونیکی به بعضی رسانه ها فرستاد که این اقدام جار و جنجال بزرگی در پی داشته است.

شرکت ترانس آویا به همراه این مهماندار جنجالی به دادگاه شکایت کرده است تا از انتشار جزئیات و اسامی خلبانانی که با این خانم روابط جنسی داشته اند، جلوگیری کند.

این شرکت همچنین به کارمندان خود توصیه کرده که به هیچ عنوان اظهار نظری در باره این موضوع نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
روح الله
-
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
۰
۰
لعنت بر امریكا
حسینی
-
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
این آقای روح الله كلاً با آمریكا مشكل داره ... این مربوط به هلنده ...
همایون
-
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
۰
۰
با سلام موردی به خاطرم اومد كه بد نیست در اینجا نوشته شود.
نه در كشور ما بلكه تقریبا در همه ی كشورها ثبت خاطرات جنسی افراد از سری ترین اعمالی ست كه افراد آن را همیشه مخفی كرده اند و در كتب دانشگاهی در رده های تخصصی به بعضی از آن ها پرداخته شده است كه اگر همه افراد این آگاهی را داشتند كه تراشته ای نامرئی زیر پوست شان تعبیه و كارش فقط ثبت اعمال اینچنینی میباشد ، تصور بفرمائید چه اتفاقی رخ میداد كه اگر آن تراشه ثبت ها رو به اشتراك میگذاشت.
همه ی انسان ها كم و بیش خاطرات اینچنینی را در اعماق ناخودآگاهی شون ثبت شده دارند كه اگر میشد در اعماق نبود شاهد بروز انواع اختلالات رفتاری عجیب و غریب نمی بودیم
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
من كه هر چه فكر كردم نفهمیدم چه گفتی ؟!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها