کمپانی شیائومی امروز و در سکوت کامل خبری، مدل جدیدی از اسمارت فون Mi Max خود را با نام می مکس پرایم معرفی کرد و از ویژگی های آن پرده برداشت.
کد خبر: ۹۵۵۵۹۷
شیائومی می‌مکس‌پرایم رونمایی شد +مشخصات کامل

به گزارش جام جم آنلاین از تک‌شات ، محصولی که به بروزرسانی هایی در قسمت های مختلف از جمله حافظه رم و پردازنده مجهز شده و قرار است به عنوان یکی از نمایندگان این کمپانی چینی، روانه بازار چین، هند و سایر کشورهای جهان شود.

از میان مشخصاتی که در این گوشی دست نخورده و دقیقاً مشابه با نسخه اصلی باقی مانده است می توان به مواردی همچون نمایشگر 6.44 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، دوربین اصلی 16 و سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 4850 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

و اما در خصوص سایر ویژگی های این گوشی باید گفت که اصلی ترین تغییر در بخش پردازنده و یا به عبارتی دیگر، توان پردازشی این گوشی رخ داده است به طوری که می مکس پرایم به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 652 که از چهار هسته ای Cortex-A53 با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A72 با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتزی بهره می برد، مجهز شده است. این در حالیست که شیائومی در مدل اصلی از پردازنده شش هسته ای اسنپدراگون 650 استفاده کرده است.

همچنین، می مکس پرایم به حافظه داخلی 128 و رم 4 گیگابایتی مجهز شده که در برابر حافظه های 32 و 64 گیگابایتی و رم 3 گیگ می مکس، نشان دهنده ارتقایی محسوس در این دو بخش است.

البته شیائومی پیش‌تر اعلام کرده بود که نسخه های مجهز به حافظه داخلی 128 و رم 4 گیگابایتی اسمارت فون می مکس را تولید و روانه بازار خواهد کرد که تا به امروز خبری از آن نشد و ساعاتی پیش، این شرکت تصمیم گرفت تا نسخه ارتقا یافته می مکس خود را با نام می مکس پرو رونمایی و روانه بازار کند.

شیائومی قیمت تقریبی 300 دلار را برای مدل می مکس پرایم خود تعیین کرده است که مدل اصلی یعنی می مکس با قیمت 225 دلار در بازار خرید و فروش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها