ال دیگو یا همان مارادونای مشهور به رک گویی و صراحت لهجه شهرت دارد و این یکی از دلایل محبوبیت این ستاره آرژانتینی به شمار می آید.
کد خبر: ۹۵۵۵۰۵
مارادونا دوباره جنجال‌ساز شد

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، دیه گو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین به شمار می آید و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است.

ال دیگو مشهور به رک گویی و صراحت لهجه است و این یکی از دلایل محبوبیت این ستاره آرژانتینی به شمار می آید. مارادونا این بار به انتقاد شدید از مائورو ایکاردی پرداخت و او را یک خائن دانست.

اسطوره فوتبال آرژانتین که خود را آماده یک دیدار دوستانه می‌کند که به مناسبت صلح و دوستی و به خواسته پاپ واتیکان برگزار می شود، در پاسخ به سوالی درباره هموطنش، «ایکاردی» گفت: ایکاردی یک خائن است و من دوست ندارم که درباره چنین انسان هایی سخن به میان آورم. او جایی در چنین دیدارهایی ندارد چرا که انسان هایی که به خانواده خود خیانت می کنند نباید در دیدارهای اینگونه خاص به میدان روند.

با وجود آنکه مارادونا به انتقاد تند از ایکاردی پرداخت اما درباره ایگواین مهربان تر اظهار نظر کرد و در واکنش به انتقال این بازیکن به یوونتوس گفت: بعضی می گویند که من از ایگواین بسیار خشمگین هستم اما اینگونه نیست. هر انسانی ممکن است که چنین تصمیمی را بگیرد.

اما مائورو ایکاردی مهاجم اینتر پاسخ انتقاد تند مارادونا را داد و در واکنش به سخنان اسطوره فوتبال آرژانتین گفت: مارادونا الگوی هیچ کسی به شمار نمی آید و نباید به سخنان او گوش داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها