دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره‌ جنوبی درحالی عصر تاسوعای حسینی برگزار خواهد شد که ورزشگاه آزادی سیاه‌ پوش است و علاقمندان به فوتبال نیز با پیراهن و پرچم‌های سیاه در راه ورزشگاه هستند.
کد خبر: ۹۵۵۴۶۹
ورزشگاه سیاه‌پوش آزادی آماده میزبانی از عاشقان حسینی

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روسیه از ساعت 18:15 امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم ملی کره جنوبی خواهد بود. این دیدار در شرایطی برگزار می شود که هر دو تیم با 7 امتیاز در صدر جدول گروه اول قرار دارند و تیم ایران به خاطر تفاضل گل بهتر در صدر است.

درحالی که چند ساعت تا شروع این دیدار باقی مانده است برخی علاقمندان به فوتبال و عاشقان حسینی با پیراهن و پرچم های سیاه راهی ورزشگاه آزادی شده اند تا خود را برای برپایی مراسم سینه زنی و نوحه خوانی و تماشای این بازی آماده کنند.

همه عوامل برگزاری این بازی که طی چند روز گذشته تلاش کرده اند ورزشگاه آزادی را برای این دیدار آماده کنند از اولین ساعات صبح امروز در مکان های انجام وظیه خود حاضر شده اند. ورزشگاه آزادی که از چند روز پیش سیاه پوش شده است برای میزبانی از عاشقان حسینی کاملا آماده است و برنامه های ویژه ای هم برای عزاداری تماشاگران در نظر گرفته شده است.

عوامل تلویزیونی این دیدار نیز از صبح امروز در ورزشگاه آزادی مستقر شده اند تا بتوانند زمینه پخش مطلوب مراسم عزاداری و پخش زنده این دیدار را فراهم کنند.

علاقمندان به فوتبال نیز که از گوشه و کنار شهر راهی ورزشگاه آزادی هستند با هدف حضور در مراسم عزاداری و تشویق شایسته ایران برای رسیدن به پیروزی تنها به خاطر سربلندی ایران گام برخواهند داشت و با حفظ شان ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت عباس(ع) قدم برمی دارند تا شور حسینی را به نمایش بگذارند و به پیروزی تیم ملی کمک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
افغانی شیعه
-
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
۰
۰
چه خوب بود اگر فرهنگ عاشورایی رو به تلویزیون كره می‌بردیم. اگر در پاسداشت و صدور فرهنگ عاشورا اهتمام كردیم حسینی هستیم. خدایا به حق این روز چشمان عالم را به حقیقت حادثه عاشورا باز كن...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها