جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت تمهیدات ترافیکی در اطراف ورزشگاه آزادی برای دیدار دو تیم فوتبال ایران و کره جنوبی را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۵۵۴۰۱
تمهیدات ترافیکی مسابقه فوتبال ایران و کره

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تمهیدات ترافیکی پلیس برای برگزاری مسابقه فوتبال میان دو تیم ایران و کره‌جنوبی در عصر روز تاسوعا گفت: پلیس راهور پایتخت همچون مسابقات دیگری که در ورزشگاه آزادی برگزارمی‌شود، تدابیری را پیش‌بینی کرده تا نسبت به روان‌سازی ترافیک در این معابر اقدام شود و بر این اساس همکاران من از چند ساعت پیش از آغاز این رقابت در معابر منتهی به ورزشگاه آزادی همچون بزرگراه‌های آزادگان، همت، حکیم، اتوبان کرج و ... مستقر شده و نسبت به روان‌سازی ترافیک و مدیریت تردد، اقدام خواهند کرد.

عابدی از ممنوعیت پارک خودرو در اطراف ورزشگاه آزادی خبر داد و گفت: توصیه ما این است که تماشاگران از وسایل نقلیه عمومی همچون مترو و اتوبوس برای رسیدن به ورزشگاه استفاده کنند، اما اگر قصد استفاده از وسایل نقلیه شخصی را دارند باید خودروهای خود را در پارکینگ ورزشگاه آزادی پارک کنند.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت با تاکید بر اینکه ماموران راهور تا پایان دیدار و تخلیه معابر از جمعیت، در موقعیت حضور خواهند داشت، گفت: هیچ تصمیمی برای انسداد معابر گرفته نشده، اما لازم است تماشاگران نیز همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها