سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدار روز سه شنبه تیمش با کره جنوبی گفت: شکی وجود ندارد که این دیدار از جذابیت و حساسیت بسیار بالایی برای هر دو تیم برخوردار است.
کد خبر: ۹۵۵۳۴۶
کی روش : برای انتخاب ترکیب ایران «سردرد» دارم

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، کارلوس کی روش که ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری قبل از دیدار روز سه شنبه برابر کره جنوبی با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس آکادمی فوتبال صحبت می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: ابتدا به همه خبرنگارانی که برای پوشش این دیدار آمده اند خوش آمد می گویم. شکی نداریم که با توجه به در نظر گرفتن رسانه ها جذابیت این دیدار برای هر دو تیم بالاست.

وی افزود: دیدار روز سه شنبه قسمت دیگری از سریال صعود ما به جام جهانی است. ما با تیمی بازی داریم که ادعا و قدرت بالایی دارد. تیم ما کاملا آماده است. تمام بازیکنان با اشتباق کامل برای این دیدار آماده هستند.

کی روش ادامه داد: هم از بعد فرهنگی و هم از بعد مذهبی این دیدار در شرایط خاصی برگزار می شود و وظیفه ما این است که یک پیروزی خوب را برای مردم ایران به ارمغان بیاوریم. امیدوارم هواداران بیایند و ورزشگاه را پر کنند.

وی در مورد اینکه با حضور دژاگه و جهانبخش آیا کارتان برای انتخاب ترکیب اصلی سخت نیست گفت: در ازبکستان هم تک تک بازیکنان آماده بودند. برای این بازی هم آماده هستند. متاسفانه یا خوشبختانه الان همه بازیکنان آمادگی بالایی دارند و این یک سردرد بزرگ برای من است که بتوانم ترکیب تیم را انتخاب کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد جنگ رسانه ای تیم ملی کره جنوبی گفت: همه ما فوتبالیست هستیم و دنبال کسب پیروزی می رویم. فوتبال یک سرگرمی تجاری است که باعث دلگرمی مردم می شود. امیدواریم که فردا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. ما هیچ وقت به این مسائل توجهی نداشته ایم.

وی ادامه داد: بازی برابر کره همیشه برای ما یک چالش است. کره کشوری با سنت های مختلف است. در جام جهانی ۲۰۰۲ هم میزبانی خوبی داشتند. ما به این بازی به عنوان یک دیدار در مسیر صعود به جام جهانی نگاه می کنیم. در انتها مطمئن هستم که در پایان مسابقه ما شاهد فوتبال خوبی خواهیم بود.

کی روش در مورد بلیت طبقه دوم که فروخته نمی شود گفت: این مسائل به من ربطی ندارد. امیدوارم هواداران بیایند و از تیم ملی حمایت کنند. بازیکنانم انگیزه بالایی دارند تا در این دیدار به پیروزی برسند. یک بار برای همیشه می گویم که در فوتبال با جنگ های رسانه ای نمی توان نتیجه را گرفت و باید درون زمین به پیروزی برسید. تاکید می کنم که بازیکنانم باید زجر بکشند و تلاش کنند تا سه امتیاز را بگیرند.

وی ادامه داد: مطلبی که به بازیکنانم می گویم این است که باید وقتی صاحب توپ هستند با آرامش بازی را به جریان درآورند چرا که مردم متوجه می شوند که بازیکن دارد با تمام وجودش بازی می کند.

کی روش در واکنش به پرسش خبرنگار کره‌ای که پرسید دلیل خاصی دارد که شما توانسته‌اید در چند بازی اخیر کره را شکست دهید، گفت: دلیلش این است که من بازیکنان زیبا و خوبی کنارم دارم و اگر توانستم به پیروزی برسم به خاطر تلاش و زحمت این بازیکنان بوده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد شناختش از کره جنوبی گفت: من خودم بازیکنان خوب و بزرگی دارم و نمی خواهم به بازیکنان کره بپردازم و آنها را بزرگ کنم. اما شکی ندارم که ستاره تیم کره جنوبی «کو» است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها