اروپا در تب مقدماتی جام جهانی می‌سوزد

برد شیک آلمان

مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا هر شب با برگزاری چند دیدار دنبال می‌شود. تیم ملی آلمان شنبه‌شب در خانه در ولکس پارک اشتادیون (ورزشگاه خانگی هامبورگ) موفق شد تیم جوان شده و سختکوش جمهوری چک را 3 بر صفر شکست دهد. توماس مولر در دقایق 13 و 65 و تونی کروس در دقیقه 49 گل‌های این بازی را برای آلمان به ثمر رساندند تا شاگردان یواخیم لوو با شش امتیاز از دو بازی در صدر گروه قرار بگیرند.
کد خبر: ۹۵۵۰۱۷

در پایان این بازی توماس مولر به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. در همین گروه ایرلند شمالی با چهار گل سن‌مارینو را شکست داد تا بازی فرداشب آلمان و ایرلند شمالی در هانوفر جذاب شود.

در دیگر دیدار مهم شنبه‌شب در گروه پنجم لهستان با درخشش فوق‌العاده روبرت لواندوفسکی دانمارک را 3 بر 2 شکست داد و با وجود این سه امتیاز چهار امتیازی شد و بعد از مونته‌نگرو و رومانی در رده سوم ایستاد. هر سه تیم چهار امتیازی هستند و دانمارک سه امتیازی هم چهارم است.

یواخیم لوو؛سرمربی آلمان

نقاط ضعف تیم ملی چک را بخوبی بررسی کرده بودیم و آمادگی کاملی برای این بازی داشتیم. می‌دانستیم با ارسال پاس‌های بلند پشت مدافعان چک می‌توانیم آنها را دچار دردسر کنیم. از دقیقه اول بازی در اختیار ما بود و کسب پیروزی با چنین اختلافی برای ما رضایت‌بخش بود. هواداران جو بسیار خوبی در ورزشگاه به وجود آورده بودند. بازی مقابل تماشاگران هامبورگی بسیار لذتبخش است.

توماس مولر؛مهاجم آلمان

می‌توانستیم بیشتر از این گل بزنیم، ولی در مجموع خوب کار کردیم. هواداران را خوشحال کردیم و جو خیلی خوبی اینجا به راه انداختیم. بازی کردن برای آلمان هم بسیار لذتبخش است. وقتی گل نمی‌زنم انگار کارم را درست انجام نداده‌ام برای همین امشب که دو گل زدم، حس بسیار خوبی دارم.

جروم بواتنگ؛ مدافع آلمان

با استفاده از کارهای ترکیبی خیلی خوب توانستیم موقعیت‌‌‌های خطرناک زیادی به وجود آوریم. در این زمینه آن‌قدر خوب کار کردیم که چک‌ها پیوسته مجبور به دوندگی زیاد شدند. تماشاگران بازی خیلی خوبی از ما دیدند. البته می‌توانستیم با تعداد گل‌های بیشتری نیز بازی را به پایان برسانیم.

مسوت اوزیل؛ هافبک آلمان

به نظرم هم برنده بازی شدیم و هم فوتبالی زیبا در زمین به نمایش گذاشتیم. هدف ما هم قبل از بازی همین بود که موفق به انجامش شدیم. خیلی خوب شد این تعداد گل به حریف‌ زدیم. چون هواداران خوشحال شدند و ما هم از خوشحالی آنها خوشحالیم.

متس هوملس؛ مدافع آلمان

من و جروم در عقب زمین سعی کردیم کم‌نقص بازی کنیم. همین طور دیگر بازیکنان. در آخرین مسابقات انتخابی، شروع خوبی نداشتیم، اما این بار تلاش کردیم متفاوت ظاهر شویم. نمایشی که امروز انجام دادیم، کلی شور و شعف ایجاد کرد و جو ورزشگاه هم بسیار عالی بود.

بندیکت هوودس؛ مدافع آلمان

بندیکت هوودس، مدافع تیم ملی آلمان و بازیکن شالکه گفت: خیلی خوب بودیم. هم در دفاع عالی کار کردیم و هم در حمله خوب بودیم. نتیجه 3 بر صفر به ما می‌گوید از کارمان راضی باشیم. نمایش امشب تیم ملی آلمان در یک جمله عالی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها