مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید تمام جوسازی‌هایی که کره‌ای به راه انداخته‌اند از ترسشان است.
کد خبر: ۹۵۴۸۴۹
نکونام: خوشحالم کره‌ای ها از ما می‌ترسند

به گزارش جام جم آنلاین ، جواد نکونام مربی تیم ملی فوتبال در خصوص بازی ایران و کره جنوبی در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: بازی ایران و کره در آسیا همیشه از حساسیت خاصی برخوردار است. از وقتی که با این تیم بازی می‌کردیم همین اتفاقات افتاده و طبیعی است که تیم‌ها بخواهند کری بخوانند تا قدرت خود را نشان دهند.

وی افزود: فوتبال 90 دقیقه و یا در نهایت 120 دقیقه است و تیمی که برنده شود می‌تواند حرف بزند. ما سه بازی آخر را برده‌ایم و حالا آنها شرایطی را ایجاد کردند که می‌خواهند خوشحال از زمین برون بروند.

نکونام در پاسخ به این سوال که ‌آیا شما توصیه‌ای برای گلزنی هم داشته‌اید یا خیر عنوان کرد: برای گلزنی یازده نفر تلاش می‌کنند و بحث یک نفر مطرح نیست. سرمربی هم خودش صحبت‌های لازم را انجام می‌دهد تا تیم موفق شود. هم تیم برای گلزنی تلاش می‌کنند و یک نفری که گل می‌زند هم سعی می‌کند تا همه را خوشحال کند. اگر تلاش همه نباشد گلی هم به ثمر نمی‌رسد.

مربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید ارزیابی شما از بازی ایران و کره چیست خاطرنشان کرد: بازی سختی است کره‌ای ها هم از بدو ورود به جو ورزشگاه اعتراض کردند و گفته‌اند کسب امتیاز در آزادی سخت است. همان طور که می‌دانید محرم است و همه بچه‌ها دوست دارند در عزاداری شرکت کنند اما شرایط طوری است که تلاش می‌کنم تا در روز تاسوعا بازی خوبی را به نمایش بگذارم و مردم هم این را درک می‌کنند. امیدواریم که با رعایت تمام اصول این بازی را ببریم ما اول آسیا هستیم و کره‌ای ها هم این را می‌دانند به همین دلیل می‌خواهند ترسشان را خالی کنند. امیدوارم هواداران هم با رعایت تمام اصول در ورزشگاه حضور داشته باشند.

وی همچنین درباره جوسازی‌هایی که کره‌ای ها راه انداخته‌اند یادآور شد: اگر خاطرتان باشد بازی آخرین که کره بودیم آنها جوی راه‌انداختند تا ازبک صعود کند یا می‌گفتند کاری می‌کنیم که فلان بازیکن خون گریه کند.ما هم جوابشان را دادیم و مطمئن باشید حرفهای آنها بدون جواب نمی‌ماند. از ترس است که چنین چیزهایی می‌گویند بالاخره باید کار متفاوتی انجام دهند. چون قبلا کارهایی کرده‌اند که به در بسته خورده‌اند.

نکونام افزود: حالا کاری می‌کنند که متفاوت باشد مثلا ماسک می‌زنند تا کسی آنها را نشناسند که بازیکن کره هستند. بالاخره فوتبال است و این اتفاقات رخ می‌دهد. قطر به ازبکستان رفت و 6 گل خورد و اگر یک گل بیشتر دریافت می‌کرد ممکن بود کره حذف شود ما هم اگر نمی‌بردیم حذف می‌شدیم. خوشحالیم که کره‌ای ها از ما می‌ترسند و امیدواریم تا باخت چهارم هم برایشان اتفاق بیفتد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه نقطه قوت ما هواداران هستند تصریح کرد امیدواریم آنها با رعایت تمام اصول و لباس مشکی در ورزشگاه حضور پیدا کنند و ما هم یک برد شیرین داشته باشیم و به این فکر کنیم که برای دو بار پیاپی به جام جهانی صعود می‌کنیم. کسی نمی‌تواند از این هدف بگذرد و فکر نمی کنم کسی هم از این اتفاق ناراحت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی تهرانی
-
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
۰
۰
باسلام:درود برشما وهمه عزیزان در تیم ملی ایران .خداقوت ایول

نیازمندی ها