با صدای حجت الاسلام حائری زاده

مقتل خوانی از رادیو ایران پخش می شود

مقاتل معتبر از برنامه حج سرخ در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی پخش می شود.
کد خبر: ۹۵۴۸۴۲
مقتل خوانی از رادیو ایران پخش می شود

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، مقتل خوانی، تعزیه و رجز خوانی با محوریت شعارهای عاشورا پخش خواهد شد.

وحید بیات تهیه کننده «حج سرخ« با اعلام این خبر گفت: در روز تاسوعا موضوع ولایتمداری و تنها نگذاشتن امام و اهمیت استقامت در مسیر مستقیم پرداخته خواهد شد و به صورت روایی جلسه امام حسین(ع) در شب عاشورا و گفتگوهایی که با یاران داشتند تقدیم شنوندگان خواهد شد ودر فواصل از آیتم هایی که ذکر شده استفاده می شود.

در برنامه روز عاشورا به موضوع ادامه قیام عاشورا و پاسخ به ندای امام حسین (ع) گفتگو شده و با توجه به زمان برنامه فضای برنامه احساسی تر خواهد بود و در باره عشق ، عقل و جایگاه بندگی و رضایت الهی به عنوان عبرت عاشورایی صحبت خواهد شد وسوال برنامه به این صورت خواهد بود که پاسخ به ندای امام حسین (ع) در زمان حاضر به چه شکل خواهد بود.

نوحه خوانی و موسیقی، رجز خوانی و تاریخچه فلسفه وجودی آن در جنگها و کم و کیف اجرای آن، معرفی کتاب در خصوص امام حسین (ع)، گفتگو با هنرمندان در اجرای تعزیه ویژه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، گزارش از شهرهای زنجان، اردبیل و بوشهر از دیگر بخش های این برنامه است.

«حج سرخ» بیستم و بیست و یکم از ساعت 15:30 با گویندگی فاطمه آل عباس، نویسندگی نفیسه فرازنده نیا، گزارشگری تینا میر کریمی و کارشناسی حجت الاسلام آقا بابا و راوی: رضا آقا شریفیان از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها