پرونده قتل زن سالخورده که قربانی سرقت شده بود، با دستگیری مردی افغان به عنوان مظنون اصلی جنایت وارد مرحله تازه‌ای شد.
کد خبر: ۹۵۴۷۶۷
مرد افغان، مظنون قتل پیرزن تنها

به گزارش جام‌جم، سیزدهم مرداد امسال جسد دست و پا بسته زنی 73 ساله در خانه‌اش در خیابان دماوند، خیابان هاشمی کشف شد. بررسی‌ها نشان می‌داد سه روز از مرگ او می‌گذرد و وسایل خانه به هم ریخته است.

به نظر می‌رسید قاتل یا قاتلان برای یافتن وسیله ارزشمند به آنجا آمده و زن صاحبخانه را از پای درآورده‌اند. یکی از کمدهای خانه پر از پول و طلا بود که قاتل موفق به بازکردن در آن نشده بود. تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت ادامه داشت تا این که ماموران با گذشت دو ماه از این جنایت، ردپای جوانی افغان را به دست آوردندکه حوالی خانه مقتول دیده شده بود.

با شناسایی هویت او، جوان افغان به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که دیروز شناسایی و دستگیر شد.

متهم افغان با انتقال به شعبه ششم بازپرسی دادسرای امورجنایی تهران در بازجویی به بازپرس محسن مدیرروستا گفت: متاهل هستم و دو فرزند دارم. برای کار به ایران می‌آمدم و بعد از مدتی به کشورم برمی‌گشتم. حدود چهار ماه قبل هم دوباره برای کار کردن به ایران آمدم. مدتی در اصفهان بودم و بعد به تهران آمدم و در ساختمان نیمه‌کاره‌ای مشغول کار شدم. من زن کشته شده را نمی‌شناسم.

با توجه به انکار متهم در قتل زن ایرانی، ماموران سرنخ‌هایی پیدا کردند که او در این جنایت نقش دارد. بنابراین متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۳
علی تهرانی
-
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
۵
۰
باسلام:كسانیكه داعیه دفاع از این افاغنه هستند كجایند كه بیایند واز این ها با اینهمه جرم وجنایاتشان دفاع كنند ؟؟.الان كه درامنیت هستیم اینها اینگونه جولان میدهند وای به روزی كه امنیت در كشور نباشد .اینها چه خواهند كرد.
مردانی
-
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
الآن سوریه هستند دارن با داعش می‌جنگن تا تو در امنیت باشی. حالا اگه خودشون نیومدن جنازه‌هاشون یا زخمی‌هاشون میان. پسرم همه را با یك چوب نران و گناه عده‌ای را به پای همه ننویس
نرم افزار موبایل
-
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
۴
۰
پیرزن نكون بخت.نمیدانم امنیت كی به این ملك خواهدآمد.ء***افعان كشورخودت راناامن كردی سی سال ماراهم ازآسایش انداختید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها