دو ماه پیش هنگامی که اینستاگرام Stories راه اندازی شد، نگرانی زیادی در مورد نحوه استقبال از آن وجود داشت. این قابلیت ظاهراً به خوبی عمل می کند اما وجه تشابه زیادی که Stories به بخش مشابه در اسنپ چت دارد باعث می شود کاربران به صورت روزانه تمایلی به استفاده از آن نداشته باشند. اما حالا گزارشات نشان می دهد که Stories رسما 100 میلیون کاربر روزانه فعال دارد.
کد خبر: ۹۵۴۴۱۱
اینستاگرام Stories اکنون 100 میلیون کاربر فعال روزانه دارد

به گزارش جام جم آنلاین از تک شات ، در ماه ژوئن گزارشی مبنی بر اینکه اینستا گرام نزدیک به 500 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد، از سوی Buzzfeed منتشر شد و امروز گزارش دیگری نشان می دهد که تعداد کاربران Stories به 100 میلیون رسیده است. اگرچه این تعداد فاصله زیادی با 500 میلیون کاربر اینستاگرام دارد اما می توان گفت که جذب 100 میلیون کاربر در این زمان کوتاه هم برای Stories رکورد قابل توجهی ست.

برای بهتر درک کردن این اعداد و ارقام، باید بدانید که اسنپ چت در اواخر سپتامبر سال جاری میلادی تعداد کاربران فعال خود را 150 میلیون نفر اعلام کرد. در حال حاضر Stories هم حدود دو سوم کاربران اسنپ چت را کسب کرده است. البته اینستاگرام از فنی سابقه فعالیت طولانی تری نسبت به اسنپ چت دارد اما باز هم این اعداد و ارقام با توجه به اینکه تنها دو ماه از عرضه قابلیت Stories می گذرد، جالب توجه است.

این نشان می دهد که کاربران اختصاصی اینستاگرام به دنبال اضافه شدن قابلیتی مشابه قابلیت های اسنپ چت در این پلتفرم به اشتراک گذاری تصاویر می گشتند و با توجه به استقبال گسترده از این قابلیت جدید، می توان گفت که Stories همچنان به کار خود ادامه خواهد داد و به این زودی ها تغییری نخواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها