به تازگی اعلام شده که نرم افزار پیام رسان محبوب واتساپ ویژگی جدیدی را برای کاربران آن در دستگاه های اندروید به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۹۵۳۴۱۰
ویژگی جدید واتساپ برای کاربران اندروید

به گزارش جام جم آنلاین از کلیک، این ویژگی به خصوص برای افرادی کاربردی و مفید است که علاقه فراوانی به عکاس دارند. با آخرین نسخه واتساپ، کاربران می توانند عکس ها و ویدئوهایی را که می خواهند با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند، سفارشی سازی یا بهبود ببخشند.

مجموعه ای از ویژگی های جدید در دوربین واتساپ برای نسخه اندروید به کار گرفته شده است که کاربران را قادر به ارسال ایموجی یا نوشتن متن بر روی عکس پیش از ارسال آن می کند.

بالاتر از همه این ها، اضافه کردن شکلک و ایموجی به تصاویر می تواند به راحتی بیان کننده احساسات شما باشد. به عنوان مثال، وقتی که شما یک عکس یا ویدئو تهیه کنید، به صورت خودکار ابزار ویرایش جدیدی را مشاهده می کنید، بنابراین می توانید از این ویژگی ها به راحتی استفاده کرده و به بهترین شکل ممکن آن چه را که می خواهید با دوستان و خانواده تان به اشتراک بگذارید.

اما این تمام ویژگی جدید واتساپ نیست و آن گونه که توسعه دهندگان نرم افزار اعلام کردند ویژگی دوربین واتساپ، از دوربین جلو و فلاش هم پشتیبانی می کند، در نتیجه این ویژگی، عکاسی سلفی را نیز دست خوش تغییرات خواهد کرد. گفته شده این ویژگی در محیط های با نور کم و شب بسیار مفید خواهد بود.

هم چنین آخرین نسخه از واتساپ برای آندروید با ویژگی جدید زوم در فیلم برداری همراه خواهد بود. کارکرد این ویژگی به این صورت است که به راحتی می توانید با بالا یا پایین کشیدن انگشت خود بزرگ نمایی یا کوچک نمایی کنید. علاوه بر این، اکنون می توانید با دو بار ضربه زدن بر روی صفحه نمایش بین دوربین جلو و عقب سوئیچ نمایید.

به خاطر داشته باشید که در حالی که این ویژگی های جدید برای تمام کاربران آندروید از آغاز امروز در دسترس است، نسخه آیفون واتساپ با این ویژگی ها به روز رسانی نشده است. با این حال، توسعه دهندگان وعده داده اند که ویژگی های جدید به زودی به برنامه های iOS اضافه خواهد شد. مسلما این فاصله خیلی طول نخواهد کشید و کاربران اپل هم به زودی از این ویژگی های جالب بهره خواهند برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها