کارشناسان پزشکی قانونی پس از بررسی استخوان‌های کشف شده در یک شرکت‌ نظر دادند استخوان‌ها متعلق به زنی بوده که شش سال از مرگش می‌گذرد. با شناسایی خانواده‌ای که دخترشان در همان زمان گم شده بود، پلیس احتمال می‌دهد استخوان‌ها متعلق به فرزند آنها باشد که قرار است با آزمایش دی‌ان‌ای راز این پرونده فاش شود.
کد خبر: ۹۵۳۳۲۹
راز هویت زن گمشده در استخوان‌های کشف شده

به گزارش جام‌جم، پنجم شهریور امسال بود که بازپرس مدیر روستا، کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران درجریان کشف استخوان‌هایی در یک شرکت خصوصی در خیابان سازمان آب قرار گرفت.

او همراه ماموران کلانتری 118 ستارخان و کارآگاهان جنایی و تیم بررسی صحنه جرم در آنجا حاضر شدند. آنها در بررسی محل فوق متوجه شدند کارگری داخل محوطه شرکت چاهی را حفر می‌کرده که در عمق نیم‌متری آنجا تکه‌هایی از استخوان یک انسان را که داخل پلاستیک بوده، پیدا کرده است.

با کشف این استخوان‌ها و انتقال آن به پزشکی قانونی، قرار شد کارشناسان جنسیت و علت مرگ را مشخص کنند. با گذشت یک ماه از این حادثه بود که دیروز کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند استخوان‌های کشف شده متعلق به زنی بوده که شش سال از مرگ او می‌گذرد.

همین سرنخ کافی بود که ماموران احتمال دهند باید گم شدن این زن به پلیس گزارش شده باشد. در این مرحله ماموران با بررسی پرونده زنان گمشده در پلیس آگاهی‌اطلاع یافتند در آن زمان خانواده‌ای با حضوردر پلیس آگاهی، گم شدن دختر 30 ساله‌شان را گزارش کرده‌اند بنابراین احتمال دادند استخوان‌ های کشف‌شده متعلق به همین زن گمشده باشد.

با تحقیق دوباره از خانواده وی معلوم شد زن گمشده در غرب تهران زندگی می‌کرده و اوایل سال 89 برای انجام کاری از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است و خانواده‌اش موفق به یافتن او نشده‌اند.

با توجه به این که زمان گم شدن این زن با زمان مرگ زنی که استخوان‌هایش کشف شده مطابقت دارد، با دستور بازپرس جنایی قرار شد از خانواده زن گمشده و استخوان‌های کشف شده آزمایش دی‌ان‌ای انجام گیرد تا راز این جنایت فاش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها