مرد شیشه‌ای که به صورت سریالی خودروها را در آبادان به آتش کشیده بود، پس از دستگیری مدعی شد به دستور جن‌ها دست به این کارزده است.
کد خبر: ۹۵۱۸۶۸
با دستور جن‌ها، خودروها را آتش می‌زدم!

به گزارش جام‌جم، تحقیقات روی این پرونده به دنبال آتش گرفتن چند دستگاه خودرو در خیابان بهمن آبادان آغاز شد. با حضور آتش‌نشانان در محل و خاموش‌شدن شعله‌های آتش، مشخص شد این آتش‌افروزی عمدی بوده است.

با گزارش آتش‌نشانان، تیمی از ماموران تحقیقات در این رابطه را آغاز کردند. ماموران در نخستین گام برای شناسایی عامل این آتش‌سوزی، به تحقیق از مالکان خودروها پرداخته و متوجه شدند، این افراد اختلافی با کسی نداشته‌اند و نمی‌دانند چه کسی خودروها را به آتش کشیده است.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا این‌که شامگاه سه‌شنبه زن جوانی در تماس با پلیس اعلام کرد؛ در حال رفتن به خانه بودم که مردی با یک ظرف بنزین در میدان سده آبادان راهم را سد کرد و قصد داشت خودرویم را آتش بزند. در یک لحظه توانستم از دست او فرار کنم.

ماموران با حضور در محل چند مظنون را دستگیر کردند، اما هیچ مدرکی علیه آنها کشف نشد و آزاد شدند. سرانجام چهارشنبه هفتم مهر، تماس زن دیگری، ماموران را به مرد آتش‌افروز رساند. زن جوان درحالی که صدایش می‌لرزید، به ماموران گفت: مردی درحالی که دو ظرف بنزین در دست دارد، از بالای دیوار وارد خانه‌ام شده و قصد آتش‌زدن خانه را دارد.

یک تیم از ماموران بسرعت راهی خانه این زن شدند، اما قبل از حضور ماموران، مرد آتش‌افروز با سروصدای صاحبخانه فرار کرده بود. در ادامه ماموران با بررسی دوربین‌های مداربسته مغازه‌ای در آن منطقه، چهره متهم را به دست آوردند.

تصویر مرد آتش‌افروز در اختیار تیم‌های گشتی پلیس قرار گرفت و ماموران دیروز هنگام گشتزنی در منطقه سده آبادان متهم را درحالی که دو ظرف بنزین در دست داشت، دستگیر کردند.

با انتقال متهم به کلانتری مشخص شد، او یکی از متهمان سابقه‌دار در زمینه مواد مخدر است که چندی پیش برای دیدن پدر و مادرش از شهر یزد به آبادان آمده و در این مدت هفت خودرو، یک موتور و یک خانه را در منطقه سده آبادان آتش زده است.

امیرعلی 40 ساله در بازجویی‌ها مدعی شد: به شیشه اعتیاد دارم و دو ماه قبل از یزد به آبادان آمدم؛ همان روزی که به آبادان رسیدم، جن‌ها سراغم آمده و به من دستور دادند دو خودروی گران‌قیمت را به آتش بکشم. من هم به خاطر ترس از آنها، خودروها را آتش زدم. چند روز بعد جن‌ها از من خواستند کامیون مرد همسایه را آتش بزنم که مخالفت کردم. آنها تهدید کردند اگر به دستورشان عمل نکنم، پدر و مادرم را می‌کشند. من هم برای نجات جان آنها قبول کردم. من هیچ اختیاری از خودم نداشتم.

پس از تحقیقات مقدماتی، با دستور قضایی، متهم به پزشکی قانونی معرفی شد تا سلامت روانی او بررسی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها