از میان اپلیکیشن‌هایی که گوگل بتازگی معرفی کرده شاید بتوان هیجان‌انگیزترین آنها را Google Trips دانست. این اپ یک ابزار بسیار کارآمد برای کسانی است که می‌خواهند برای مسافرت یا گردش‌های روزانه شهری خود برنامه‌های جالب و متفاوتی داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۱۴۴۳

شما می‌توانید با توجه به علایق، مکان و ساعتی که در آن قرار دارید، بهترین پیشنهاد‌ها را از گوگل تریپز دریافت کنید. مکان‌ها و نقاطی را که می‌خواهید سفر کنید، مشخص کرده و روی نقشه نشانه‌گذاری کنید.

علاوه بر این گوگل تریپز پیشنهادهایی برای بازدید از جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری و رستوران‌ها به شما پیشنهاد می‌کند، اما آنچه گوگل تریپز را به وسیله‌ای حرفه‌ای و حیاتی برای مسافرت‌ها تبدیل کرده، این است که در شرایطی که به اینترنت دسترسی ندارید، می‌تواند اطلاعاتش را به‌صورت آفلاین در اختیار شما قرار دهد. Trips دکمه دانلودی دارد که با آن می‌توان هر سفر را به‌طور جداگانه ذخیره کرد، بنابراین برای چک کردن جاهای دیدنی که می‌توانید در سفر از آنها بازدید کنید نیازی به کندوکاو در حافظه داخلی موبایل نیست. درحال حاضر اطلاعات نزدیک به 200 شهر توریستی و معروف جهان در این اپ جمع‌آوری شده و با توجه به این‌که این اطلاعات به وسیله کاربران تکمیل می‌شود، هر روز به تعداد این شهر‌ها اضافه خواهد شد.

نبرد مغز گنده‌ها!

بازی با حافظه، هوش و توانایی فکری، نه‌تنها می‌تواند شما را سرگرم کند که در کنار آن یک تمرین عالی برای مغز است تا توانایی آن را بالا ببرد. بازی ایرانی «مستر مخ» یکی از همین سرگرمی‌های فکری برای تمرین دادن مغز است. در این بازی شما باید با دیگر کاربران رقابت کرده و به سوالات مختلف پاسخ دهید و سطح معلومات، حافظه و هوش خود را به چالش بکشید. در این بازی 320 مرحله مختلف در چهار دسته عمومی، ترانه، ورزشی و ایرانگردی طراحی شده و کاربران باید در این دسته‌بندی‌ها با هم رقابت کنند.

نحوه بازی به این شکل است که جواب سوالات را باید از بین حروف به هم ریخته پیدا کرده و امتیاز بگیرید. مجموع این امتیازها در مقایسه با دیگر کاربران که به‌صورت آنلاین با این بازی در ارتباط هستند، جایگاه شما را در رقابت کلی نشان می‌دهد. البته این امتیازها کمک می‌کند از ابزارهای مختلفی بهره‌مند شوید که در پاسخ دادن به پرسش‌ها به شما کمک زیادی می‌کند. تاج‌ها و بلوط‌هایی که دریافت می‌کنید جایگاه شما را در این مسابقه تعیین می‌کند.

رازهای شکم‌گردی

غذا خوردن رایج‌ترین و دم‌دستی‌ترین لذت دنیاست. ترکیب طعم و ظاهر که با اضافه شدن دوستان و مکان‌های خاص می‌تواند به اتفاقی خاطره‌انگیز تبدیل شود، اما این‌که چه غذایی را برای خوردن انتخاب کنیم یا این‌که رستوران مورد نظر ما برای خوردن یک وعده غذایی کدام است، مساله‌ای است که می‌تواند ذهن شما را درگیر کند. اپلیکیشن «چنگال» یک شبکه اجتماعی مبتنی بر غذاست که به کاربران کمک می‌کند براساس ذائقه خود، رستوران مقصد را انتخاب کنند. چنگال یک سرویس اشتراک‌گذاری تجربیات در مورد غذا و رستوران‌هاست که علاوه بر آن برای آموزش آشپزی نیز می‌تواند به کاربران کمک کند. این اپ به دو سوال رایج شما شامل «چی بپزم؟» و «برای غذا خوردن کجا برم؟» پاسخ می‌دهد. این اپ 7000 دستور پخت غذا همراه با فیلم‌های آموزشی فارسی دارد که هرکدام در دسته‌بندی‌های مختلفی مانند رژیمی، خورشتی، سنتی، فست‌فود، چلویی، کبابی، خانگی و سریع قرار گرفته‌اند. همچنین شما می‌توانید از بین 2000 رستورانی که در این اپ اطلاعات آنها قرار دارد، مقصد خود را انتخاب کرده و گزینه بهتر از نظر دیگر کاربران را نیز مشاهده کنید.

مقاومت گل‌ها

در سده یکم پیش از میلاد، رومیان باستان با قدرت عجیبی امپراتوری خود را در کل قاره اروپا گسترش می‌دادند و هیچ نیرو یا ارتشی نبود که بتواند در برابر این ارتش قدرتمند مقاومت کند، اما در میان تمام اقوام و کشورهای اروپایی، یک قبیله کوچک و نه‌چندان ثروتمند سال‌های سال ارتش رومیان را پشت دیوارهای شهرش نگه داشت تا هیچ سرباز رومی نتواند پایش را برای یک بار هم که شده به این طرف مرزها بگذارد. سرزمین گل که قبیله‌ای بومی، دست‌نیافتنی و عجیب بود، بهانه‌ای برای داستانسرایی‌ها و افسانه‌پردازی‌های مختلف شد و بسیاری از مردم آن زمان اعتقاد داشتند که این سرزمین از سربازانی عجیب و غریب و معجونی افسانه‌ای استفاده می‌کند. استریکس و اوبلیکس دو شخصیت‌ خیالی هستند که فیلم، سریال و انیمیشن‌های مختلفی از آنها ساخته شده است. حالا در بازی «استریکس و دوستان» کنترل سرزمین گل‌ها در دستان شماست و این شما هستید که با قوی کردن دهکده، سربازان و نیروهای مقاومتی باید جلوی سربازان رومی ایستادگی کرده و اجازه نفوذ به آنها ندهید.

طرح رویایی

با استفاده از اپلیکیشن جذاب Assembly می‌توانید یک بار دیگر کارهای هنری کودکی‌تان را این بار با شکل و شمایل جدید و حرفه‌ای‌تر آغاز کنید. البته اگر هم تا به حال اهل این کارها نبوده‌اید این بازی می‌تواند یک شروع جدید برای شما باشد. در اپلیکیشن Assembly ابزارها و طرح‌های مختلفی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد از آنها برای طراحی استفاده کنید. Assembly با کنار هم گذاشتن قطعات رنگی، اشکال جدید و زیبایی را برایتان ایجاد می‌کند. از این تصاویر می‌توانید برای بک‌گراند گوشی و استفاده در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید، اما اصلی‌ترین کاربرد آنها استفاده کردن به‌عنوان استیکر در شبکه‌های پیام‌رسان مانند تلگرام است. شما می‌توانید به طرح‌های خود نوشته اضافه کرده و با یکی از اموجی‌های مربوط از نظر مفهوم مرتبط کنید. علاوه بر این اگر روی گوشی آیفون خود از نسخه 10 آی‌او‌اس استفاده کنید، Assembly به شما اجازه می‌دهد تا طرح‌هایش را در پیام‌رسان آی‌مسیج به‌عنوان استیکر استفاده کرده و برای دوستانتان ارسال کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها