مقام ارشد ضد تروریسم اروپا:

سپاه سازمان تروریستی نیست

یک کمیته فرعی وابسته به کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا طرح موسوم به قانون تحریم‌های تروریستی سپاه پاسداران ایران را به بحث و رأی خواهد گذاشت.
کد خبر: ۹۵۰۶۵۸
مجلس نمایندگان آمریکا تحریم سپاه را بررسی می کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، کمیته فرعی امور تروریسم، منع گسترش تسلیحات و تجارت وابسته به کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان طرح به اصطلاح قانون تحریم‌های تروریستی سپاه پاسداران ایران را به بحث و رأی خواهد گذاشت.

در صورت تصویب این طرح، که با حمایت ۱۲ نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان پیشنهاد شده، وزیر خزانه داری آمریکا موظف می‌شود در مدت ۳۰ روز با ارائه گزارشی به کنگره تعیین کند که آیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دارای مشخصات لازم برای تعیین شدن به عنوان یک نهاد تروریستی است یا خیر.

همچنین باید به این پرسش نیز پاسخ داده شود که آیا هیأت مدیره نهادی که توسط اعضای سپاه یا توسط نمایندگان و نهادهای تحت کنترل اعضای سپاه اداره می‌شوند، نهادی تحت کنترل دولت جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند یا خیر.

مساله سوم مدنظر این نمایندگان پاسخ به این پرسش است که چه عواملی در تعیین کنترل و منافع کنترل ذکر شده از سوی وزیر خزانه‌داری آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آمریکا حتی پس از توافق جامع هسته ای میان کشورهای ۱+۵ با ایران موسوم به «برجام» کماکان سیاست های خصمانه خود علیه ایران به ویژه نهادهای انقلابی آن را با هدف اعمال فشار بر آن ها ادامه داده است؛ اقدامی که به فرموده مقام معظم رهبری شکست آزمون اعتماد به آمریکا برای مذاکره با دولتمردان این کشور را به منصه ظهور گذاشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ض
-
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
۰
۰
مگه چیزی رو هم باقی گbاشتن كه بخوان تحریم كنن
انگار در بسته و قفل شده رو صد تا قفل دیگه بزنی خب اهمیتی نداره
سپاه خاری در چشم آمریكاست ، درود بر ارتش و سپاه.
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
۰
۰
اونا از اقتدار ایران میترسند باید بترسند
محمد
-
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
مجلس نمایندگان آمریكا خودشان تروریسم می باشند و از تروریسم حمایت می كنند . آنها باید بدانند كه سپاه قهرمان ایران خار چشمشان در سرتاسر دنیا می باشد.

نیازمندی ها