بلک‌بری چند ماه قبل گوشی میان‌رده خود را با نام DTEK50 مبتنی بر سیستم عامل اندروید معرفی کرد و هم‌اکنون مدل بعدی آن با نام DTEK60 آماده ورود به بازار شده است تا سری گوشی‌های اندرویدی این شرکت کانادایی تکمیل شود.
کد خبر: ۹۵۰۵۵۲
بلک‌بری با یک گوشی جدید می‌آید +مشخصات

به گزارش جام جم آنلاین از موبنا ، منابع آگاه امروز تصاویر اولیه از گوشی هوشمند DTEK60 را به اشتراک گذاشتند و توضیح دادند این محصول نسبت به مدل قبلی طراحی بهتر و جامع‌تری دارد. هر دو دستگاه اندرویدی جدید بلک‌بری تفاوت چندانی را با یکدیگر شامل نمی‌شود و شرکت چینی TCL که گوشی‌های آلکاتل را می‌سازد، وظیفه تولید آن را برعهده داشته است.

گوشی هوشمند DTEK60 به گونه‌ای طراحی شده است که لبه بدنه منحنی دارد و در خانواده گوشی‌های پیشرفته طبقه‌بندی می‌شود. این گوشی هوشمند نمایشگر ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ را به همراه تراشه Snapdragon 820 در خود جا داده است.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین دیجیتالی ۲۱ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

گوشی DTEK60 نخستین محصول ساخته شده در شرکت بلک‌بری محسوب می‌شود که حسگر اثر انگشت دارد و شما می‌توانید آن را در زیر لنز دوربین اصلی در اختیار بگیرید.

این گوشی هوشمند از تاریخ ۱۱ اکتبر با قیمت ۶۹۹ دلار کانادا (۵۳۰ دلار آمریکا) وارد بازار می‌شود و هنوز تاریخ ورود آن به بازار جهانی اعلام نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها