رییس کمیسیون اصل 90 در گفتگو با جام جم آنلاین :

مسکن مهر گران نخواهد شد / سقف تسهیلات افزایش می یابد

شماری از متقاضیان مسکن مهر در اعتراض به افزایش خارج از دستورالعمل شماره ۳ وزارت راه و شهرسازی و عدم‌ پایبندی شرکت عمران شهرهای جدید در خصوص تحویل این واحد تجمع کردند.
کد خبر: ۹۴۹۱۰۶
تجمع متقاضیان مسکن مهر مقابل وزارت راه +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، شماری از متقاضیان مسکن مهر پردیس از صبح امروز مقابل ساختمان وزارت راه و شهرسازی تجمع کرده‌اند و خواستار ملاقات با وزیر هستند. آنها خواستار تحویل واحدهای مسکن مهر خود بدون محاسبه هزینه خدمات زیربنایی و روبنایی، محوطه‌سازی و آماده‌سازی هستند.

یکی از متقاضیان مسکن مهر در این باره به تسنیم گفت: مسئولین وزارت راه از صبح امروز خواستار ملاقات با نماینده ما هستند، اما ما اعلام کرده‌ایم نماینده‌ای نداریم و خواستار آن هستیم که وزیر راه و شهرسازی با متقاضیان مسکن مهر ملاقاتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه از صبح امروز تاکنون مقابل ساختمان وزارت راه هستیم، افزود: در صورتی که به درخواست ما توجه نشود، در همین جا چادر می‌زنیم.

حدود 300 نفر از متقاضیان مسکن مهر با دست‌نوشته‌هایی با مضمون «دروغ تا کی»، «دولت بی‌کفایت»، «پرداخت علی‌الحساب و بدقولی تا کی»، «مهر بی‌مهری بر مسکن مهر» و... مقابل ساختمان وزارت راه و شهرسازی تجمع کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
س
-
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
اخیییییییییییییییییییییییییی خداجونم یكاری كن برای این .......................
متقاضی مسكن مهر پردیس
-
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
۰
۰
شرم بر مسئولینی كه زن و بچه ی مردم رو دیدند و نیامدند پاسخگوی این جمع باشند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها