استاندار فارس در مراسمی از ورزشکاران شرکت کننده در رقابت های پارالمپیک ریودوژانیرو تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۴۹۰۳۲
بانوی طلایی پارالمپیک پژو گرفت

به گزارش جام جم آنلاین از فارس در ابتدای این مراسم محمدعلی افشانی با گرامیداشت یاد و خاطره ورزشکار فقید، بهمن گلبادنژاد گفت: این ورزشکار ارزشمند در ذهن و خاطر همه مردم ایران و ورزش دوستان ماندگار و جاویدان است زیرا در سال‌های دفاع مقدس مدال طلای دفاع از استقلال و صیانت و حفاظت از تمامیت ارضی کشور را از آن خود کرده و بخشی از بدن خود را در دفاع از کشور اهدا کرده است.

استاندار فارس ضمن آرزوی علو درجات برای روح مرحوم گلبادنژاد از خانواده این ورزشکار که در مراسم حضور داشتند، تجلیل کرد.

در ادامه از ساره جوانمردی، قهرمان تیراندازی جهان و صاحب دو مدال طلای این رقابت‌ها و 3 عضو استان فارسی تیم فوتبال نابینایان کشور که رقابت های پارالمپیکی ریو نائب قهرمان شدند و مدال نقره را از آن خود کردند با اهدای هدایا و لوح سپاس تجلیل شد.

هادی نوروزی به عنوان تنها نماینده فارس در رقابت های المپیک و دو نماینده فارس در تیراندازی و تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران که در رقابت های ریو موفق به کسب مدال نشدند نیز لوح سپاس و هدایایی از سوی استاندار دریافت کردند.

ساره جوانمردی حواله خرید یک دستگاه پژو 206؛ خانواده مرحوم گلبادنژاد به نمایندگی از وی و اعضای تیم فوتبال نابینایان هرکدام 10سکه بهار آزادی و دیگر ورزشکاران بدون مدال حاضر در مسابقات 2سکه بهارآزادی دریافت کردند.

گفتنی است؛ در مسابقات 2016ریودوژانیرو 7ورزشکار از استان فارس در کاروان ورزشی پارالمپیکی ایران حضور داشتند که در رشته تیراندازی و فوتبال حائز دو مدال طلا و یک نقره تیمی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها