دراتفاقی عجیب و نادر، حسادت بیش ازحد یک پدر آمریکایی به دختربچه دو ساله اش باعث شد که او دخترش را بکشد و جسد او را بسوزاند.
کد خبر: ۹۴۷۳۱۷
پدری دختر 2 ساله اش را کشت و سوزاند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، گفته می شود که حسادت بیش از حد " رایان لورانس" پدر 25 ساله آمریکایی به دخترش مادوکس که پس از ابتلا به بیماری سرطان چشم، به طرز معجزه آسایی از بیماری شفا پیدا کرده بود، باعث شده که وی را تا حد مرگ کتک بزند و بعد از سوزاندن، جسد او را در رودخانه بیاندازد. دلیل این حسادت آن بود که مادوکس پس از بهبودی از سرطان به شدت مورد توجه دیگران قرار گرفته بود.

این دختربچه پایان هفته آخر ماه فوریه گذشته، از منزل خانوادگیش در ایالت نیویورک خارج شده و برنگشته بود و همزمان با ناپدید شدن کودک، پدرش نیز که گفته می شود اختلال روانی دارد، ناپدید می شود و نامه ای با این مضمون به همسرش می نویسد که ممکن است مجبور شود به خودش یا کودک آسیب برساند.

مسئولان پلیس محلی از پدر ناپدید شده خواستند که سریعاً دخترش را به خانه بازگرداند و مادر کودک نیز درنشستی با حضور خبرنگاران ملتمسانه از همسرش تقاضا کرد که دخترش را فوراً به منزل بازگرداند.

کمتر از دو روز از این ماجرا، پلیس رایان لورانس را پیدا کرد. در همین زمان، جسد سوختۀ کودکی شیرخواره با مشخصات مادوکس پیدا شد.

قرار است که حکم ریان درماه آینده صادر شود و انتظار می رود که به خاطر ارتکاب این جنایت دست کم به 25 سال حبس محکوم شود.

مسئولان گفته اند که لورانس درواقع دخترش را ربوده و به منطقه ای دوردست در شهر کورتلند برده است. سپس، با چوب بیس بال به سرش ضربه زده و وی را به قتل رسانده است. پس از قتل نیز، جسد را در چاله ای دفن کرده است. اما در ادامه، سپس جسد دخترش را سوزانده و آن را به آب انداخته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
رضا
-
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
۰
۱
اخه ادم تاچه حد باید كثیف باشه كه یه نوزادطفل معصوم بكشه داغون شدم
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
روانی
حسین
-
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
لطفا این عكس و كلا این خبر رو از سایتتون ور دارین.خیلی وحشتناكه.دل آدم میسوزه
ناشناس
-
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
خاك بر سرت... احمق بی لیاقت.......................................هر چی دوست دارین جای خالی بذارین
makan
-
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
رو تخته بشورنت خاك به سر
نرم افزار موبایل
-
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
خیلی دیوانه است آخه.....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها