فوتبال مقدماتی نوجوانان قهرمانی آسیا - تبریز؛

برتری تیم فوتبال نوجوانان ایران برابر هند

مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا

نوجوانان ایران مقابل امارات متوقف شدند

تیم فوتبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی آسیا امروز برابر امارات رفت که این بازی با نتیجه تساوی به اتمام رسید.
کد خبر: ۹۴۶۷۳۸
نوجوانان ایران مقابل امارات متوقف شدند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود از مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی، امروز از ساعت ۱۵ با قضاوت داور سنگاپوری به مصاف امارات رفت و این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

معراج اسماعیلی، طاها شریعتی، عارف محمد علیپور، امیرحسین اسماعیل زاده، سعید آهنی، محمد شریفی، وحید نامداری، محمد غبیشاوی (۴۶ علیرضا اسدآبادی)، امیر حسین خدامرادی، محمد قادری (۷۴ یونس دلفی) و الهیار صیاد منش بازیکنانی بودند که امروز برابر امارات به میدان رفتند.

علیرضا اسدآبادی در دقیقه ۴۹ گل ایران را وارد دروازه حریف کرد. همچنین محمدرضا غبیشاوی در دقیقه ۲۸ و یونس دلفی در دقیقه ۸۹ از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

شاگردان چمنیان در آخرین دیدار از مرحله گروهی روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۷ به مصاف میزبان این رقابتها (هند) می روند.

ایران که در بازی اول مقابل عربستان پیروز شده بود، در حال حاضر با امارات ۴ امتیازی است ولی به خاطر قانون کارت زرد و قرمز بعد از این تیم در رده دوم جدول قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها