چهار پسر موتورسوار که در حوالی بازار تهران از عابران و باربران زورگیری می‌کردند، دستگیر شدند. متهمان پس از سرقت با کمک دختری جوان، موجودی کارت بانک‌های دزدی را خالی می‌کردند.
کد خبر: ۹۴۵۶۳۹
کلکسیونی از جرایم در پرونده 4 پسر موتورسوار

به گزارش جام‌جم، از اوایل بهار امسال مردان و زنانی با حضوردر اداره 18‌پلیس آگاهی تهران از موتورسوارانی به اتهام سرقت و کیف قاپی شکایت کردند. با تحقیق از شاکیان معلوم شد آنها هنگام رفت و آمد در محله‌های مختلف تهران با حمله دزدان موتورسوار رو به رو شده و سارقان با تهدید قمه، کیف و گوشی آنها را سرقت کرده‌اند.

با افزایش شکایت‌ها،‌ جست‌وجوی پلیس برای دستگیری چهار سارق ادامه داشت تا این‌که ماموران ردپای دو سارق حرفه‌ای را در این سرقت‌ها به‌دست آوردند. آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و با گذشت شش ماه از این دزدی‌های سریالی، شامگاه سه‌شنبه همراه دو عضو دیگر این باند دستگیر شدند.

متهمان با انتقال به اداره 18 پلیس آگاهی تهران بازجویی شده و راز دزدی‌هایشان را فاش کردند.

سرکرده باند به افسر بازجو گفت: من و همدستانم از شش ماه پیش باندی را تشکیل داده و با تعقیب زنان و مردان در محله‌های تهران به کیف‌قاپی و گوشی‌قاپی از آنها اقدام می‌کردیم. همیشه دو نفر ما سرقت‌ها را انجام می‌دادند و دو نفر دیگر در حالی که چاقو و قمه به دست داشتند، گروه اول را اسکورت می‌کردند تا در صورت مقاومت مالباختگان، آنها را باچاقو زخمی کنند .

متهم تصریح کرد: این اواخر سراغ موتورسوارانی رفتیم که در خیابان جمهوری و اطراف آن به جابه‌جایی بار مغازه‌داران از جمله پوشاک، گوشی تلفن همراه و غیره اقدام می‌کردند. آنهارا تعقیب می‌کردیم و اسکورت‌ها نیز مراقبمان بودند . با سد کردن راه این باربران موتوری، به آنها حمله می‌کردیم و با کتک زدن و زخمی کردن آنها محموله‌ها را می‌دزدیدیم. دختری جوان هم با ما دوست بود. او وظیفه داشت موجودی کارت‌های بانکی را که در کیف‌قاپی و زورگیری‌هایمان به دست می‌آوردیم، خالی کند.

با دستور بازپرس عموزاد، رئیس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران، تحقیقات پلیس از این چهار متهم و دستگیری دختری که با این باند فعالیت دارد، آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها