هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران روز پنج شنبه در شهرهای مختلف آغاز می شود.
کد خبر: ۹۴۵۱۷۰
هفته ششم لیگ برتر فوتبال / نقشه های آقای گل جهان و ژنرال برای صدر جدول

به گزارش جام جم آنلاین ، در حالی که همه چیز تحت تاثیر دربی روز جمعه قرار دارد پنج شنبه نیز چند مسابقه مهم برگزار می شود. به دلیل اهمیت دربی روز جمعه تمامی مسابقات یک روز زودتر از دیدار استقلال و پرسپولیس برگزار می شود. فقط یک بازی در روز جمعه و تقریبا همزمان با دربی است.

در هفته ششم لیگ برتر احتمالات زیادی وجود دارد از جمله اینکه پرسپولیس صدرنشینی را از دست بدهد تا این صدرنشینی به تیم علی دایی یعنی نفت یا تیم امیر قلعه نویی یعنی تراکتورسازی برسد.

نگاهی به این بازی‌ها می‌اندازیم:

سیاه‌جامگان- صبای قم

نماینده مشهد در رتبه پنجم جدول است و نماینده قم در رده دوازدهم. صبایی ها هیچ بردی تا اینجای لیگ به دست نیاورده اند این در حالی است که سیاه جامگان هفته گذشته برد شیرینی مقابل گسترش فولاد به دست آورد.

سایپا- گسترش فولاد تبریز

نارنجی پوشان این هفته میزبان گسترش فولاد تبریز یکی از سه نماینده تبریز هستند. سایپا هنوز بردی در لیگ برتر نداشته است به شدت دنبال این است که به ناکامی ها پایان بدهد. این تیم با سه امتیاز در رده پانزدهم است. البته گسترش فولاد نیز اوضاع بهتری ندارد. آنها هم هنوز موفق به کسب برد نشده اند و در جستجوی نخستین سه امتیاز از یک بازی هستند.

ذوب آهن- تراکتورسازی

در این مسابقه می توان تلاش برای رسیدن به صدر جدول را دید. مسابقه حساس ذوب آهن و تراکتورسازی در اصفهان برگزار می شود. شاگردان قلعه نویی در صورتی که بر ذوب آهن غلبه کنند به صورت موقتی هم که شده به صدر جدول می رسند.

شاگردان گل‌محمدی که در این فصل هنوز نتوانسته‌اند نتایج مطلوبی بگیرند و فقط یک برد در 5 هفته کسب کرده‌اند و قطعا در این مسابقه به دنبال دومین بردشان هستند.

پیکان - نفت تهران

آقای گل جهان با تیمش یعنی نفت به دنبال پیروزی بر پیکان و رسیدن به صدر جدول است. پیکان با مجید جلالی هنوز رنگ برد را ندیده و با 4 مساوی و یک باخت در رده سیزدهم قرار گرفته است. شاگردان جلالی این هفته میزبان تیم نفت تهرانی هستند که خود را به جمع مدعیان رسانده است. تیم علی دایی این هفته شانس رسیدن به صدر را دارد و اگر نفت بتواند پیکان را شکست بدهد حتی به طور موقت هم که شده ممکن است صدرنشین شود به شرطی که تراکتورسازی در اصفهان امتیاز از دست بدهد.

صنعت نفت آبادان- استقلال خوزستان

دربی جنوبی ها در آبادان برگزار می شود. شاگردان نادر دست نشان یعنی صنفت نفت آبادان هفته گذشته مغلوب نفت شدند و این هفته به دنبال جبران آن نتیجه.

استقلال خوزستان در این فصل سه مساوی دارد و در رده نهم جدول است در حالیکه نفت آبادان در رده پنجم قرار دارد. شاید اگر نفت ابادان به یک برد پرگل برسد و سایر تیم‌های بالای جدول نتیجه نگیرند این تیم صدرنشین شود که احتمالش بسیار کم است با این حال این مسابقه می تواند یک بازی تماشایی از کاردرآید.

ماشین سازی تبریز- سپاهان

ماشین‌سازی هفته گذشته توانست با ارایه یک بازی منطقی و حساب شده در ورزشگاه آزادی یک امتیاز از استقلال بگیرد و اکنون در این دیدار خانگی میزبان تیم سپاهان است. سپاهان مربی تیم قهرمان را به خدمت گرفته تا در این فصل اوج بگیرد. نبرد دو مربی جوان یعنی رسول خطیبی و ویسی می‌تواند دیدنی باشد مربیانی که جسارت و شجاعت خوبی دارند و تلاش می‌کنند خود را به علم روز فوتبال مجهز کنند.

فولاد- پدیده

فولاد با نعیم سعداوی به ته جدول چسبیده است و هنوز بردی نیاورده است. شاگردان سعداوی هفته گذشته مقابل سایپا هم در خانه به مساوی رضایت دادند و این هفته باید از پدیده پذیرایی کنند. رضا مهاجری تجربه زیادی در مربیگری دارد در حالیکه سعداوی ملی‌پوش سابق فوتبال ایران امسال اولین تجربه‌ مربیگری‌اش را در لیگ برتر سپری می‌کند. باید دید او می‌تواند فولاد را از ته جدول جدا کند و به جایگاه اصلی اش برساند یا این پدیده است که در اهواز بازهم امتیاز می گیرد.

برنامه و اسامی داوران هفته ششم لیگ برتر:

پنجشنبه 25 شهریور 95
سیاه‌جامگان مشهد – صبای قم – ورزشگاه ثامن مشهد ساعت 18
یاسر همرنگ – محمدحسین طالقانی – حمزه علی سلیمی – حسین زیاری – ناظر: رسول فروغی
ذوب آهن اصفهان – تراکتورسازی تبریز – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان ساعت 18:30
پیام حیدری – مهدی الوندی - علی اکبر نوری – سیدمحمدرضا مهدوی – ناظر: محسن قهرمانی
صنعت نفت آبادان – استقلال خوزستان – ورزشگاه تختی آبادان ساعت 18:45
رضا کرمانشاهی – بابک داوری – فرزاد بهرامی – جواد محمدی – ناظر: زاهد بحرینی
ماشین‌سازی تبریز – فولاد مبارکه سپاهان – ورزشگاه یادگار امام تبریز ساعت 19:00
سیدمهدی سیدعلی – تورج عیوض محمدی – مهدی عالیقدر – علی صفایی – ناظر: بهرام مهرپیما
پیکان تهران – نفت تهران – ورزشگاه شهدا شهر قدس ساعت 18:30
محسن ترکی – حسن انتظاری – سیدیعقوب حجتی – پیروز سیف اله پور – ناظر: خداداد افشاریان
سایپا تهران – گسترش فولاد تبریز – ورزشگاه پاس قوامین تهران ساعت 18:30
محمدرضا اکبریان – علی اکبر عظیم پور – جلیل شعرانی – سیدعلی میرغفاری – ناظر: علیرضا یزدانی
جمعه 26 شهریور 95
فولاد خوزستان – پدیده خراسان – ورزشگاه غدیر اهواز ساعت 18:45
محمدرضا فغانی – محمدجواد مداح – محمد راهی – وحید صالحی – ناظر: ایرج نظری
پرسپولیس تهران – استقلال تهران – ورزشگاه آزادی تهران ساعت 17
علیرضا فغانی – رضا سخندان – محمدرضا منصوری – بیژن حیدری – ناظر: فریدون اصفهانیان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها