به همت پایگاه بسیج شبکه رادیویی سلامت، به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت، واحد انتقال خون در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری مورخ 20 و 21 شهریور ماه در ساختمان شهدای رادیو استقرار یافت که با استقبال بی نظیر کارکنان رسانه ملی مواجه شد.
کد خبر: ۹۴۴۷۶۸
استقبال کارکنان رسانه ملی از دوره طرح خونگیری رادیو سلامت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، به همت پایگاه بسیج شبکه رادیویی سلامت با همکاری مرکز بسیج سازمان صداوسیما، پایگاه تیم سیار سازمان انتقال خون با حضور در طبقهb1 ساختمان شهدای رادیو، روزهای شنبه و یکشنبه - 20 و 21 شهریور ماه از ساعت 9 صبح الی 16، اقدام به خون‌گیری از کارکنان رسانه ملی کرد که این اقدام خداپسندانه همچون سال های گذشته با استقبال گسترده همکاران سازمان صدا و سیما رو به رو شد.

گفتنی است، این اقدام خداپسندانه به منظور افزایش سلامت کارکنان رسانه ملی و ترویج فرهنگ اهدای خون هر سال به همت رادیو سلامت انجام می شود که امسال دوازدهمین دوره طرح خونگیری از کارکنان سازمان صدا و سیما انجام شد

پرسش و پاسخ درباره غذاهای آماده در «غذا، سلامت، زندگی»

مقوله «پرسش و پاسخ درباره غذاهای آماده مصرف مانند انواع خورشت ها »، را امروز ـ 23 شهریور ماه، در برنامه «غذا، سلامت، زندگی» شبکه رادیویی سلامت، بشنوید.

برنامه «غذا، سلامت، زندگی» که کاری از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است، امروز در خصوص «پرسش و پاسخ درباره غذاهای آماده مصرف مانند انواع خورشت ها؛ نحوه نگهداری و بسته بندی غذاهای آماده مصرف» با یوسف رمضان، دکترای تغذیه گفت و گو می کند.

این برنامه با موضوعاتی همچون رژیم های غذایی؛ تغذیه در بیماری ها؛ تغذیه در گروه های آسیب پذیر (سالمندان، کودکان و ماداران باردار) به بررسی و تبیین تغذیه علمی و اصولی و نیز آشنایی مخاطبان صدای سلامت با گروه های مواد غذایی و منابع غذایی می پردازد.

همچنین، روزهای فرد در این برنامه درباره مباحث صنایع غذایی با هدف پرداختن به شعار سال سازمان بهداشت جهانی که؛ ایمنی غذا از مزرعه تا سفره است، صحبت می شود.

یادآور می شود، برنامه «غذا، سلامت، زندگی»، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 13:30 به مدت 30 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

«سایبان آرامش» و ضرورت‌های دارو درمانی

در برنامه «سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت، امروز ـ 23 شهریور ماه،«آشنایی با ضرورت‌های استفاده از دارو در درمان مسائل و مشکلات روانی»، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

برنامه «سایبان آرامش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که آموزش و پیشگیری از اختلالات روان،‌ اضطراب و استرس، ‌اختلال شخصیت از جمله اهداف آن است.

برنامه رادیویی «سایبان آرامش» امروز با حضور دکتر علی ناظری، روانپزشک به این پرسش های مخاطبان درباره «آشنایی با ضرورت‌های دارو درمانی؛ چرا دارو؟ من که مشکلی ندارم!» پاسخ می دهد.

در این برنامه، شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش با فرهنگ مشاوره وخدمات روانشناختی و روانپزشکی آشنا می شوند.

یادآور می شود، برنامه «سایبان آرامش» از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای سلامت می شود.

به رنگ زندگی روی خط رادیو سلامت

برنامه «به رنگ زندگی»، به صورت یک هفته در میان، به همت برنامه سازان «گروه خانواده» و «گروه بهداشت روان» شبکه رادیویی سلامت روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 17 به مدت 100 دقیقه بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

برنامه عصرگاهی «به رنگ زندگی»، با حضور کارشناسان و روانشناسان، روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، ازساعت 17 به مدت 100 دقیقه به پرسش مخاطبان در زمینه های مختلف حوزه سلامت روان و خانواده پاسخ می دهد.

«به رنگ زندگی» یک مجله عصرگاهی از گروه بهداشت روان رادیو سلامت است که می کوشد تا به موضوعاتی همچون عواملی که به شکل گیری هویت ملی منجر می شوند، بپردازد.

این برنامه از بخش های متعدد و متنوعی همچون تغذیه سالم، ایمنی در محیط کار، گزارش، پیامک، مباحث کارشناسی و ... تشکیل شده است.

«به رنگ زندگی» یک مجله عصرگاهی از گروه خانواده رادیو سلامت است که تلاش می کند تا به موضوعاتی همچون ازدواج بهنگام و آسان جوانان، ملاک ها و معیارهای انتخاب همسر و تحکیم روابط زوج های جوان را بپردازد.

این برنامه از بخش های متعدد و متنوعی همچون به من بگو چرا، حکایت، گزارش مردمی، مسابقه ما خانواده ایم، خاطرات، کنترل کیفیت هوا، مباحث کارشناسی و طبیعت پایدار تشکیل شده است.

گفتنی است، برنامه «به رنگ زندگی»، به صورت یک هفته در میان، به همت برنامه سازان «گروه خانواده» و «گروه بهداشت روان» شبکه رادیویی سلامت بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها