کنسرت فرزاد فرزین با نام «۱۴۱۰»، شبانگاه یکشنبه ۲۱ شهریور ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اجرا شد.
کد خبر: ۹۴۴۶۳۰
خواننده ایرانی که با سفینه به صحنه آمد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین فرزین در این کنسرت که آغاز آن با ورود دو مرد در لباس فضایی و حرکات آکروباتیک‌شان همراه بود، در میان تشویق تماشاگران از درون سفینه‌ای فضایی که روی صحنه قرار داشت و در دو سوی آن یک سیاره با قمری به دورش و یک ستاره نصب شده بود، بیرون آمد.

سپس فرزاد فرزین در صحبت‌های کوتاهی گفت: «خوشحالم که امشب بار دیگر در کنار شما هستم. آخرین شب از سری کنسرت «۱۴۱۰ » را به طرفدارانم تقدیم می‌کنم که انرژی‌شان دوبرابر انرژی طرفداران دیگر خوانندگان است.»

فرزین سپس دو قطعه از آلبوم «۶» را خواند و با اشاره به نام آلبوم جدید خود، «شانزه لیزه» افزود: «نام این آلبوم از یکی از ترانه‌های آن سروده روزبه بمانی گرفته شده است. فضای این آلبوم نسبت به آلبوم‌های پیشینم متفاوت است و من این تفاوت را دوست دارم.»

فرزین در ادامه قطعه «دوریت» از آلبوم «شلیک» و قطعه «لحظه‌ها» از آلبوم «۶» را خواند و با رفتن به سراغ آلبوم «شخصی» مجددا به «شیش» برگشت.
در ادامه فرزین ضمن اشاره به این نکته که می‌خواهد چیزی بخواند که شاید به مذاق بزرگ‌ترها خوش‌تر بیاید تا جوانان، از صحنه خارج شد. با خروج او حسام نواب‌صفوی روی صحنه آمد و با قرار گرفتن پشت پیانو شروع به نواختن تصنیف «بازگشته»(امید جانم) کرد و فرزین نیز او را همراهی کرد.

با پایان یافتن این قطعه، نواب‌صفوی در میان تشویق حاضران در سالن به آن‌ها گفت: من برای امشب برنامه‌ریزی بسیاری کرده بودم و به این نکته که امشب کجا باشم بسیار فکر کرده بودم چون امشب شب تولدم است. از این که این شب را در میان شما می‌گذرانم بسیار خوشحالم.

در ادامه، فرزاد فرزین ضمن درخواست از تماشاگران برای تشویق منوچهر هادی و یکتا ناصر به عنوان مهمانان کنسرت «۱۴۱۰» از ساخت سریالی با نام «عاشقانه» توسط منوچهر هادی برای شبکه نمایش خانگی خبر داد که به تازگی کلید خورده است و او یکی از بازیگران آن خواهد بود. فرزین همچنین صاحب فرزند شدن این زوج در آینده‌ای نزدیک را به آن‌ها تبریک گفت.

کنسرت «۱۴۱۰» در میان استقبال جوانانی که به سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران آمده بودند و با خوانده شدن تیتراژ پایانی برنامه «ماه عسل» و آهنگ «با تو» پایان یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نوذر
-
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
۰
۰
كاملا هالیوودی بودهِ.......پرفكت آمریكن افكتس......بارك الله!!!

نیازمندی ها