مرد جوان وقتی فهمید همسرش به او خیانت کرده، برای انتقام از زنان برای آنها کلیپ‌های مستهجن می‌فرستاد. متهم پس از دستگیری هدفش از این کار را انتقام از زنان اعلام کرد.
کد خبر: ۹۴۴۰۷۴
مزاحمت تلگرامی برای زنان به خاطر خیانت همسر

به گزارش جام‌جم، 18 تیر امسال زنی به پلیس فتای استان خراسان رضوی رفت و از مزاحم تلگرامی خود شکایت کرد.

وی به افسر تحقیق گفت: یک هفته‌ای است که از طریق تلگرام یک مرد ناشناس برایم کلیپ‌های غیراخلاقی ارسال می‌کند. او مدعی بود مرا می‌شناسد و یک دوست قدیمی است. او هر روز تعدادی از این کلیپ‌ها را برایم ارسال می‌کرد تا این‌که همسرم این کلیپ‌ها را در گوشی تلفن همراهم دیده و تصور می‌کند من به او خیانت کرده‌ام.

شاکی افزود: مرد مزاحم دست از سرم برنمی‌دارد و مدام برایم این ویدئو‌های دردسرآفرین را ارسال می‌کند. تهدیدم کرده که باید از همسرم جدا شوم و با وی دوست شوم، در غیر این صورت زندگی‌ام را نابود می‌کند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری مزاحم تلگرامی ادامه داشت تا این‌که دو زن دیگر نیز باحضور در پلیس فتا از مردی به اتهام مزاحمت شکایت کردند.

با تحقیق از این دو نفر متوجه شدند که آنها نیز در دام یک مزاحم تلگرامی گرفتار شده‌اند که برایشان ایجاد مزاحمت کرده و مدام تهدیدشان می‌کند.

ماموران درادامه تحقیقات متوجه شدند این دو زن نیز در دام همان متهمی گرفتار شده‌اند که پلیس در تعقیبش است. جست‌و‌جو برای دستگیری او ادامه داشت تا این‌که ماموران دیروز ردپای متهم فراری را در شهر چناران به دست آوردند و او در خانه‌اش دستگیر شد.

در بازرسی از گوشی او اطلاعات و عکس‌های شاکیان پرونده و مشخصات و عکس‌های دختران و زنان دیگری همراه ویدئو‌های غیراخلاقی کشف شد.

متهم با انتقال به پلیس فتای استان خراسان رضوی عنوان کرد: من و همسرم چند ماهی بود با هم اختلاف داشتیم و با توجه به این‌که او به من خیانت کرده بود، قصد جدایی داشتیم. همین موضوع باعث شده بود که از همسرم و دیگر زن‌ها متنفر شوم. به دنبال این بودم که از زن‌ها انتقام بگیرم. بنابراین با جمع‌آوری کلیپ‌های غیراخلاقی تصمیم گرفتم این فیلم‌ها را برای زنان بفرستم و زندگی آنها را خراب کنم تا آسایش نداشته باشند.

وی افزود: ابتدا برای شناسایی زنان، به طور اتفاقی با شماره تلفن‌ها چند بار مرتبه تماس می‌گرفتم. همین که متوجه می‌شدم آن سوی خط زن هست، شماره‌اش را در گوشی‌ام ثبت می‌کردم. بعد از طریق تلگرام و بی‌آن‌که شماره ام برای آنها نمایان شود، مزاحمت‌هایم را شروع می‌کردم و برای آنها کلیپ‌های غیراخلاقی ارسال می‌کردم. هدفم از این کارفقط انتقام از زنان بود .

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره به جام‌جم گفت: با اعتراف متهم به جرایمش، او روانه زندان شد. با توجه به این‌که عکس‌های زنان دیگری نیز در گوشی او ثبت شده بود احتمال می‌رود مزاحم زنان دیگری هم شده باشد که این موضوع در دست بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
۰
۰
روانی
نرم افزار موبایل
-
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
۰
۰
خاك.بر سر زن های هرزه

نیازمندی ها